Kasabaya muhtar olmuş bir çulsuzun kankası, Tarla elden gider oldu uyan hey Memmet Emmi. IMF’den vazgeçmişiz moda arap bankası, Sen rüyanda bol bol koyun keçi say Memmet Emmi.
Sayacağım bildiğimi bahşişi arttır biraz, Gördüklerim nefes kesti, soluklanayım dur az, Haberin yok sen uyurken gece değişti şiraz, Pazarlıklar dolar işi iyi duy Memmet Emmi.
Hem sanane cami, çeşme, yahudiden şamandan? Hepsi bana biat etmiş ayrılmazlar imamdan, Bizim oğlan kaptan olmuş selam verdi limandan, Sizlere de ’al da git’ten çeyrek pay Memmet Emmi.
Partilerden pek anlamam benim işim cemaat, Büyüklerimden öğrendim çokça ettim itaat, Ses çıkarma çakmasınlar yerine gelsin vaat, Sana da en safından bir arap tay Memmet Emmi.
Bir kaç işim daha kaldı bitirip gideceğim, Bahçe tarla ne var ise toplayıp satacağım, Adalarda dostlar ile keyfimi çatacağım. Meşgul etme acelem var hadi bay Memmet Emmi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEMMET EMMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEMMET EMMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım ifadeleri çok güçlü bir şiir idi okuduğum, seriyi merak ile okuyacağım, sosyale bundan sosyal bir yaklaşımı şiirselleştirmek oldukça zor olsa gerek, başında sosyal olan yüzlerce kavrama selam verip hakkını tutturmuşsunuz eline. Anlaşılan Mehmet Emmi'me daha çoook yükleneceksiniz : )) Teşekkür ederim tavsiye ettiğiniz ve okumamı sağladığınız için.
Yahu kesen pek küçükmüş ..paylaşmaya kalktın malı. Yetmez kardaş torba,kese.. heybe takın katlamalı. Öndeki göz dolar ise arkaya at kalanını.. Bölüşmeye kalkar isen görürler bak talanını.. Göstermeden, çaktırmadan götür sen de mallarını.. Memmet emmi nasıl olsan diker yakın nallarını..........diyesim geldi kardeş.. Ömrüne bereket..
Bir kaç işim daha kaldı bitirip gideceğim, Bahçe tarla ne var ise toplayıp satacağım, Adalarda dostlar ile keyfimi çatacağım. Meşgul etme acelem var hadi bay Memmet Emmi.
Bir kaç işim daha kaldı bitirip gideceğim, Bahçe tarla ne var ise toplayıp satacağım, Adalarda dostlar ile keyfimi çatacağım. Meşgul etme acelem var hadi bay Memmet Emmi.
Bir dosta nazire yaptım,onunda şiiri bu vezindeydi,tam olmamış ama denemekte fayda var.. Sevgi saygılarımı yolluyorum ablam arıycam bu ara biraz yogunum
SAYGILARIMLA
çağatay