arsız apansız dilemma kütüğün kör kelepçesi nerede esiyorsa soluğun orada bekle kör düğümün açık lehçesi kurt kapanı hayat bırakmıyor ki; geleyim düşünce göğün düşüncesi yağdırırmış içindekileri!..
içim dolu işte...
ki;eserim delipençe düşerim peşine pasaportsuz cümlelerle kifayet yırtar ucube imgeler neredesinden asılır da denir ki; şiir dilinde hâlâ; özlemin eli belindeyse hele...
sen söyle paratoner yutan nehir nedir bu işvenin, işkence dili bir kere öldürürken her zehir! sen söyle güçlü akımlara boyun eğen gizli zamir ıhlara geçer içimden akropolis ışıklı mehtap sen geçersin işte gücüme gider...
ellerin payidardı hani hani kolay çözülmezdi har kopçası yok olmaz! dur! demek gidişlere söz dinlemez çocuk azarlaması sönmeyen volkan ucu ki; patlaması her an olası yok olmazki; demire sinen pas!
ki; izi değil, silinen sadece kiridir gurbethasreti gibi yapışırken diline çerağ en iyi zılgıt giyinen türküler bilir aşkın yarısından çoğu, hırs, azap ve ki/birdir...
oysa yeterdi iki usul kermit suflesi açardı yeniden bukle bukle nergisler ve kalkardı tedavülden ’sen benden gittin gideli’ler susardı ’hey gidi günler’...
adım adım aşk bassın yine rüyaları varsın serzenişli dünler kessin hülyaları söz bu kez yatmam kulağımın üzerine desibeli ölgün bir nefes bile olsa kulak dayar, duyarım dünyayı kıyamet sesin olsun, gömleğim kan yeter ki; yüreğinden fısılda sen susarım, susar bu topyekun gerilim her nerede olsam, akar yine sana gelirim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PASAPORTSUZ CÜMLELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PASAPORTSUZ CÜMLELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözümden kaçmadığına sevindiğim şiirlerden. Mükemmel bir anlatım. Ne desem az. Sanırım gecenin o en sessiz saatlerinde gelip tekrar tekrar okuyup soluklanacağım şiirlerden..
adım adım aşk bassın yine rüyaları varsın serzenişli dünler kessin hülyaları söz bu kez yatmam kulağımın üzerine desibeli ölgün bir nefes bile olsa kulak dayar, duyarım dünyayı kıyamet sesin olsun, gömleğim kan yeter ki; yüreğinden fısılda sen susarım, susar bu topyekun gerilim her nerede olsam, akar yine sana gelirim!
harikaydı abisim:) güzel yüreğin var olsun.. sevgim ve saygımla..
gelmeyen cümleler kurmak, camdan dışarı bakıp puslu şarkılar mırıldanmak. .... düşerim bir şiir yaşatır her şeyi yaşamın anlamı solduğunda ...... işte her düşün peşine bir şarkıyı takıyorlar. düş gidiyor, peşisıra şarkı da. bir de(n) ...... acı ses olur, ses deli bir yağmur eski bir eylüle gireriz böylece.tebrik ederim şâir.sevgiyle kalın hoş kalın.
Mükemmel bir anlatım.
Ne desem az.
Sanırım gecenin o en sessiz saatlerinde
gelip tekrar tekrar okuyup soluklanacağım şiirlerden..
Selamlar saygılar