Dünyaya göz açarken ağlamaktır ilk hece, Hecenin özelliği nerenin habercisi? Büyür saltanat kurar, kimi Şah kimi Ece, Ecenin güzelliği nerenin habercisi?
Hayat kimine gündüz kimine katran gece, Vuslata kavuşmanın ne tarafı bilmece? Yaradan değilmi ki sevgilillerden yüce, Yücenin güzelliği nerenin habercisi?
Anlarmısın dilinden bülbül konuşur nece? Gül erinden ar eder yaprağı ona peçe, Yıldız Hakk’a mutmain uyumaz parlar nice, Gecenin güzelliği nerenin habercisi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERENİN HABERCİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERENİN HABERCİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyaya göz açarken ağlamaktır ilk hece, Hecenin özelliği nerenin habercisi? Büyür saltanat kurar, kimi Şah kimi Ece, Ecenin güzelliği nerenin habercisi?
emeğe kaleme slm olsun!!kutladım yürekten saygımlaaa.....her dem...............................
Fırfılak misâli dön, aslından şüphen mi var? Yazın sis olup-düşen, bakmışsın kışın ak kar, Mevlâ negüzel vermiş, aileye yavrular, Evlâd ne mânâ ise, gönderen: O, mercîsi; Hecenin güzelliği, nerenin habercisi? .......kadiryeter
Saygımla Selâmımı bildirdim.
Kadir Yeter. 25.7.2011- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/497388/nerenin-habercisi mehmet ziya dinç (mziya)
Dünyaya göz açarken ağlamaktır ilk hece, Hecenin özelliği nerenin habercisi. Büyür saltanat kurar, kimi kral kimi ece, Ecenin güzelliği nerenin habercisi?
Kainatın bütün güzellikleri hep O'nun eseri değil mi...
Kalemine,kelamına,ömrüne bereket
Selam,saygı,dua ve muhabbetle