(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neler neler yazmaz ki; Üç kuruşluk şu kalem. Kimi nefret püskürür, Kimi bilmem ne alem. Bir bakarsın balakar, Güler senin sözüne. Kızdığında sakın ha; Çamur atar yüzüne. Dostuğuna güvenme, Kullanana güven sen. Dilinden anlayansa; Birde kağıt bir de ben. İ.SÜKLÜM Yorumlarımıza pardon ,karalamalarımıza bir teşekkür dahi yazmayan Ziya Gardaşımın şiirini tebrik ederim.Herşey gönlünce olsun.Saygılarımla.
İsmail bey kardeşim bu dediğinizi en son yapmayacak kişiyim.. şiirin altına yazdım şükranlarımım bildirdim
Benim sayfama uğrayıp bir harf yazan, susadığım da bir yudum sudur,başımın tacıdır,ruhumun ilacıdr... Bunu her dost böyle bile.... Yaz mevsimi dolayısıyle yoğunum akşamları geliyorum eve,mümkün olduğu kadar şiir okumaya zaman ayırıyorum.. Eğerki dostlarım, şiirsever arkadaşların bunu benden illaki beklediğini bilsem sabahlara kadar uyumam destan yazarım her yorumun altına... Bunu böyle bilesin.... kalbinde bana beslediğin.... bu sitemi silesinnn...
Baştan sona nefis bir hece şiiri. Yazana, seçene, yayınlanmasına vesile olana, emeği geçen kim varsa hepsine teşekkürler. Mehmet kardeşime kalben tebrikler. Daha nicelerini okumak dileği ile...
Öncelikle seçki kuruluna teşekkür ederim. Güne düşen şiirlere dikkat ediyorumda güne düşecek kadar güzeller. Bir çok defa günün şiirini incelediğimde gerçekten kalemine aşık olunası şairlerin şiirleri seçilmiş oluyor. O ustaları tanımama vesile oldular. Bu şiir de öyleydi.
Sayın Mehmet Ziya Dinç'i ve bu güzel şiirini kutlarım. Takip etmek üzere. Eyvallah!..
Telefonum virü s kaptı,çöpe gitti yenisini aldım. Bu arada bir iki gün giremedim deftere. Bu gün şiirini burada görünce sevindim dostum. Güzeldi, kutlarım. Selam ve sevgimle.
Yanlışları görür sokar gözüne, Haksızlığı sevmez vurur yüzüne, Nice olayların iner özüne, Tahir’ler içinde zahirdir kalem. şiir tümü ile çok güzel..kutluyorum.selam ve saygımla.
Tebrik ve saygı ile...