Çalışarak kazandım helâlinden aşımı, Tuttuğunu koparan ellerim şimdi yorgun. Düşüp namert eline eğmedim hiç başımı, Her zaman dimdik duran hallerim şimdi yorgun.
Gönül ehli insanın her an peşinden koştum, Kâh ağladım kâh güldüm ara sıra da coştum, Güvendim kazık yedim olmadı hiç can dostum, Dediğinden şaşmayan dillerim şimdi yorgun.
Seyyah olup dolaştım öğrendim her gerçeği, Hayallere kanmadım düşündüm geleceği, Hor bakmadım kimseye incitmedim çiçeği, Her gün arşınladığım yollarım şimdi yorgun.
Yağmur ile bir oldum ummanlara karıştım, Kanatlanıp kuş oldum rüzgar ile yarıştım, Çektim beyaz bayrağı Azrail’le barıştım, Derya da yüzdürdüğüm sallarım şimdi yorgun.
Gül oldum gülşenlere herkes kondu dalıma, Miadım doldu artık kimse bakmaz falıma, Dostlarım da unuttu uğramaz hiç yalıma, Yeşilden görünmeyen, dallarım şimdi yorgun.
Gençliğimde koşardım güzellerin peşinden, Tükenmezdi takatim od çıkardı döşümden, Yolun yarısı bitti geçtim dünya işinden, Alemi kucaklayan kollarım şimdi yorgun.
Hüzünlendi yüreğim gözler maziye daldı, Bozulan güzellikler beni dertlere saldı, Zamanede konacak ne çiçek ne dal kaldı, Tadına doyulmayan ballarım şimdi yorgun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YORGUNUM ŞİMDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YORGUNUM ŞİMDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorgunluk İnsanın toparlanmasına ve bildiğıi doğrularda yol almasına manidir bir iç çöküş yaratır anlık dahi olsa değil mi dostum su gibiydi akıp gitti kmutlarım böceği yakışmış esere
Yorgunluk hiç bitmez Ziya kardeş.Ancak son nefesmizi verdiğimizde biter. Musalla taşına uzandığımızda bir oh çekeriz. Mezara koyduklarında üzerimize kara toprak atıldığında dünya ile irtibatımızı keseriz.Başımızdan herkes bizi yanlız bırakıp gittiğinde kendimizi dinleriz.Ondan sonrası Münker-Nekir'e vereceğimiz cevaplara bağlı.
Emeğinize sağlık .Saygı ve muhabbetlerimi sunarım.
Ustam; fotoğrafta genç görünüyorsunuz... bu şiirin sözleri neyin- nesi?... 85 yaşını geçmişsiniz gibi hissettim!
Gel, bir görüşelim bakayım, Gönlün mü, yorgun.
Şu sözlerini aldım: "... Gönül ehli insanın her an peşinden koştum, <......................< Kâh ağladım kâh güldüm ara sıra da coştum, Güvendim kazık yedim olmadı hiç can dostum, Dediğinden şaşmayan dillerim şimdi yorgun. ..."
Selâm ederim... Çayları söylemeye gidiyorum; gel ha....
Çalışarak kazandım helâlinden aşımı, Düşüp namert eline eğmedim hiç başımı, Kırpmadım namahreme gözüm ile kaşımı, Kalın nasır bağlayan ellerim şimdi yorgun.
yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun çok güzel bir şiir ..esen kalın
İnsanın toparlanmasına ve bildiğıi doğrularda yol almasına manidir
bir iç çöküş yaratır anlık dahi olsa değil mi dostum su gibiydi akıp gitti
kmutlarım böceği yakışmış esere