anlatmak istediklerimi öldürüyor içimde bir sıkıntı buzdağı aşklar dönüyor sıcak ikindilerin ıslak kaldırımlarında denizin attığı şiirler unuturken kadınları beni sizden saymıyor çocuk gölgeleri içimde bir sıkıntı ve ayın kanadında çoban yıldızı
çatlak bakışlarıma mühürlü ışığı iniyor gece saat uçlarına kızgın düşler kendini arar saçlarımda kaç sokağa ateş kaç sokağa el düşer kalabalık yoksulluğuma yanaşan öpmelerde ilerler kaç kişi olurum ayağımdaki topukta dilime dokunan her masal pencere açar ğöğümde melekler yüzümde zaman izi mor salkımlar uzar odama omzumda ağlar günler pazartesiler ve cumartesiler...
denizin attığı şiirler unuturken gemileri beni de sizden sayar çocuk gölgeleri içimde bir sıkıntı ve ayın kanadında uykusuz kürekler mehtabın ölümü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
içimde bir sıkıntı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
içimde bir sıkıntı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugünlerde herkes alıp başını gitmek istiyor. Belki küçük bir sahil kasabasına, bir başka ülkeye, dağlara, ovalara, bilmediği adreslere, uzaklara... Hayatından memnun olan yok, ben de dahil:) Kiminle konuşsam aynı... Acep tatil mevsimi ondan mı yüreklerdeki sıkıntı, alıp başını gitme isteği? Yoksa yılların yaşanmış/yaşanmamışlıkların yorgunluğu, bıkkınlığı, kaçmak, unutmak, hatırlamamak mı? Kimbilir...
Sen, ben, o, bizler, herkes hepimiz, her şeyi, herkesi bırakıp gitme isteğinde sanki.. Tek değilsiniz bu konuda inanın. Hani öyle "yanına almak istediği üç sey" falan da yok. Bir tek kendisi. Kendinle her şeyi, herkesi götürdün demek değil mi aslında? Ama keşke kendini bırakıp gidebilse insan! Olmuyor.. Bırakmıyor sorumluluklar şu ya da bu sebepler olmuyor, olamıyor işte.. Hadi kendimize razıyız diyelim, öteki de olmuyor. Yani her şeyi yüzüstü bırakmak göze alınamıyor. Bir de nereye gidilirse gidilsin değil mi ki o yürek, beyin ve içindekiler de kendinle gelmeyecek mi?... Nereye bu gidiş o zaman?
Böyle.. böyle derken gidiyor(uz) işte hayat denilen yolda. Geçiyor günler, haftalar, aylar, yıllar.. Bir yanımız "kalk gidelim", öbür yanımız "otur" derken bitecek ömür denilen bir gün bir yerde.
Bilirsiniz ki, sessiz takipçisiyim 'Şiir'lerinizin. Ve eminim hissediyorsunuz ki! her şiirinizi (yorum yazmasam da) kaçırmadan büyük beğeniyle okuyan sadık bir okuyucuyum.
Yine güzeldi. Yakışıyor size, kaleminize yazmak. Siz hep yazın 'Şair'.
Uzaklara
daha uzaklara götüren bir şiirdi
Tebrikler