(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yüreğimdeki deliklere kar suları girerdi ayağımdan aşağısına soğuk ya gözlerimde akan bu sürmeler, sürülmemiş vicdanlar koca bir oluk şimdi eritsem karları üşürmü yine elleri eldivensiz eller ben seni içten okudum her seferinde ağlamaklı gözler Varmıdırki bir ilaçı sefaletin, ufku gözlerim, şimdi gözlerim donuk .....
az ve öz anlatmışsın fotoğraf SÜPER :-( KUTLARIM SİHİRLİ KALEMİ...
Yine duygularım dengesiz Derin kuyular içindeyim Neden? Herkesten vardır ruhumda bir iz Kendi kendime delirmedim ben...
...ENGİNDENİZ... Yazdığınız şiir kısa ama çok geniş kapsamlı bir şiir.Bu güzel şiir,sadece yazanı değil;aynı duygularla yaşayan her insanı ilgilendiren bir şiir.Yazan elinize ve yüreğinize sağlık.Saygı ve içten selamlarımla üstadım.
İnsan mutlu olmak istediği sürece mutludur. bir kelebeğin kanat çırpışı, gelincik çiçeğindeki zariflik hatta ve hatta duyuyor olabilmemiz bile birer mutluluk sebebidir geride kalnalarla yaşamak zorundayız doğanın kanunu bu şiir dostu sabır sukunet
Bam telinde izlemiştim. Doğuda bir ilde, aynı bu resmin canlı görüntüleriydi. Tayfun Talipoğlu soruyor, bir şeye ihtiyacınız var mı? Hayır diyor çocuk gür bir sesle. Onurlu bir sesin etkisi ayakkabılarının olmamasından daha çok etkiledi beni.
Varlık İnsanı İnsan etmiyor. Doyumsuzluğun hat safhaya çıktığı bir ortam da insanlar yemin edebiliyor ''Vallahi yalan'' diyerek görüp gördüğü çünkü sadece kendi gölgesi.
Resmi boğmadan ruhunu ekleyip sunmuşsunuz bizlere. İnsan Neden delirsin böyle duyarlı bir yürekle. Selam ve sevgiler.
Duyarszlık canımı acıtıyor. Düşünebilmek, anlayabilmek ve fark edebilmek, işte bu benim fıtratım. Bir noksanım var ki, yazamamak nasıl üzüyor bilemezsin.
Ne çok sebep var değil mi delirmek için? İşte bende bundan deliyim bu aralar:) Ne de güzel anlatmışsınız lafı dolandırmadan. Az ama çok şiir. Kutlarım sihirli kalem. Selam ve sevgimle.
Biz (Siz) böyle fotoğraftaki gibi çocukların farklı pabuçlarına ve yoksulluklarına uzaktan bile olsa bakıp efkarlandıkça, onlardan da bir iz kalır yüreğimizde. "Üsküdar'da Kazım'ın türküsünü söylerler" biz (siz) buralarda efkarlanırız. Haydi bir iz daha:) sonra, o, bu, şu bir sürü kişiler, kendi kendimize delirmemize fırsat vermezler ki zaten. offff! en iyisi her sabah kalkıp kimseler görmeden gökyüzünü maviye boyamak.... Saygı ve sevgilerimle Aynur Hanım...
Zaten insan kendi kendine insan olmuyor ki... Kendi kendine seven... Kavgamız bile başkası olmadan hoş olmuyor. Akıllı şiir dedim ben. Selam ve saygı ile.
ya gözlerimde akan bu sürmeler, sürülmemiş vicdanlar koca bir oluk
şimdi eritsem karları üşürmü yine elleri eldivensiz eller
ben seni içten okudum her seferinde ağlamaklı gözler
Varmıdırki bir ilaçı sefaletin,
ufku gözlerim, şimdi gözlerim donuk .....
az ve öz anlatmışsın fotoğraf SÜPER :-(
KUTLARIM SİHİRLİ KALEMİ...