Bir çift ateştir rüzgarın yaktığı dağın yamaçlarında...
Gölgenin uykusuzluğunda En bağnaz v/akitleri öteledi umutlar...
C/esaret anlık yurt bulur umutlar diyarında Altı çizili notlar dillenir makamsız Usulsüz yargılarsın vurgulu öyküleri En çok yürekteki sevilir sebepsiz Kirpiğin huzmesinden sızan ışık okşar tenini Bir ihtilalin pençesinde kıvranırken bedenin Düğüm düğüm hıçkırığına yeniksin ihtimallerin...
Ahvali şerh düşerken aklın derinlerine Bu şımarık yangınlardan geriye kalan Sonbahar yüzlü turnalar gibi süzülür tutsaklığın Adını koyamadığın medcezirde çağlayansındır Bu sığamadığın kederin omuzlarında yorgunluğun gün tazesi Karanlıkların vurgunluğuyla bitap ipek düşlerin/gurbetin/esaretin Kaskatı isyanın nöbetinde teşhir yüreğin...
Tan yerine erişen bu vehim arzu susuzken Ayrılığın boynunu vurur mu bu hüzün Gün yamaçlarında yanıkken ezelden alnın Kıramazsın kalemin kelamını ne fayda Yine hüzün şahika...
Saatler önüne bakarken bir kıyametin öfke çukurunda suskuya eşit sözler Salaş bir geceyle dokunmuş gözyaşlarıma...
Zifrin kıvrımında sızlanır hayat Soğuk kentlerin dudağında özlem raks ederken Gamzeleri gam doldurur gözlerim Ve ölü mısralar diken diken ruhumda /sen yanım kan ter Yar kokan her düşe baş koysa gönül Yetim bir çocuk sancılanır divane hıçkırıkla...
Bitimsiz, dide-i dilde sarı soluklar Tarayamazsın umudun saçlarını Ve çırpınır sevinçler dar vakitlerde zoraki Kıt kanaat cümlenin mızrabında müntehir varken Musalla uzanışlarında gecenin duaya durup Bir selama kavil ağlamaklı Zifrin ferinde özlemi anlatmalı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün Tazesi/Müntehir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün Tazesi/Müntehir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimelerin zarif raksıydı akşamıma düşen güzel dizelerde yaşadığım gecenin siyah ellerinden düşen hıçkırıklardan Çok teşekkür ediyorum usta dizelere Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz Şair. Saygımla...
"Kıramazsın kalemin kelamını ne fayda Yine hüzün şahika..."
Yine nafile hüküm süren beklentilerde Onanmış karar ertesi Aşık atılmaz özlemlerin sınır çizgisini çizer kalem Ne kadar istemesende Ne kadar yok desen de Düşlerin gerçeği geçemezler geçemezler arkadaşım geçemezler.Her zaman ki gibi çok güzeldi.Büyük beğeniyle okuduğum yürek sesini ve yetkin kaleminizi kalben kutlarım.Selam, sevgi ve en derin hürmetlerimle.
gittiler ve kayboldular
..
sevgiler