Kim vurdu ağzımdaki kuşları/yüreğime düşüyor kanlı cümleler…
Ey güneş Külünden doğ hayallerime Bir kurşun gülüş Irmak yamacında Üşümüş papatya yapraklarına Sarı sıcak Bir yağmurgül…
Bir kara dağım Uzun ağıtlar dilimde sararan otlar Buğulu gök-yüzümde kırmızımavi Eteklerimde ç/akıl taşları Omzumun ağırlığı dilimde ılık bir yankı...
Bakma sen bana rüzgar! Es mızrabın ayarınca Üstümde koskocaman adımları geçmişin Sağırım bak! Soluksuz türküleri duyamam Saklanma rüzgar eğildim eğildiğimce alarga yağmurumla...
Sustukça ,azatsız kelimeler çözümsüz düğüm Kekremsi akşamlarda Başladım tırnaklarımı yemeye Gün düne tünedikçe Ve s/özün şeridine düştükçe özne Eriyip gitti sineye tümce Islak saatler yineleniyor Yüzüm(d)e d/üşüyor bir esmer gölge....
Gözlerimde gün lekesi Gamzemde soluklanan Hüzün kokuyor saatimin akrebi Beni bana vuruyor İs tutan aklımın yeri… Bir keder ıslığı yoksunluk yüreğimde Gündüz yüzünü döner Tıkar boğazıma iç çekişlerini Bir haki umut kokusu hep duyularımda Bizim olmaya gidiyorum kekeleyerek Sökülüp karanlıktan gökler altına Men u Zin’in o yoksul masalına…
Bir kara dağım Uzun ağıtlar dilimde Sararan otlar adımın içinde Çırpınıyor suskum Fikrimin burcunda şair dlince Öylesine Bir çift söz ateşi akar gülüşlerimden…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağ Kara'sı Cümle Figan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağ Kara'sı Cümle Figan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kara dağım Uzun ağıtlar dilimde Sararan otlar adımın içinde Çırpınıyor suskum Fikrimin burcunda şair dlince Öylesine Bir çift söz ateşi akar gülüşlerimden… "
Bir kara dağım Uzun ağıtlar dilimde Sararan otlar adımın içinde Çırpınıyor suskum Fikrimin burcunda şair dlince Öylesine Bir çift söz ateşi akar gülüşlerimden…
sevgiler hazalım