Uzak dağ kışlalarında atıyorum adını merminin boş düştüğü kof bir yokuştan kuşbakışına imreniyorum cüretin kolum doksan derecelik acı yapıyor bıçaktan el almış bir ıslık sesiyle biçiliyor aklım
sen akşam patikalarının bezgin delili silahların yok saydığı hedefe ilerliyorsun
nefesimi tutuyorum her şey duruyor ötede tılsımı tüten yıldız falları ve birkaç aşk söylencesiyle geveliyorum ağzımın labirentinde düşürüyorum seni bazı annelerin hayalleri gibi
uzak dağ kışlalarında feryat en yakın hasmım oluyor görmüyor duymuyor bilmiyorsun yalnızlığın çok sesli nefesini kurtların er meydanındayken gece künyelere yapışmayı seviyor kalp ağrısı nabız dört nala ilerliyor
sen tabur sabahlarının izli öznesi bir berduş gibi dolanıyorsun şakaklarımda
kar yağıyor zaman üşüyor birden körleniyorum ayakları nasırlı bir ağaç gibi şiirler dolduruyorum silahların heybesine parmağım güle dokunuyor sana sonra dikenini seviyorum aşkın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Laf Dağı İsyan Bugün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Laf Dağı İsyan Bugün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzak dağ kışlalarında feryat en yakın hasmım oluyor görmüyor duymuyor bilmiyorsun yalnızlığın çok sesli nefesini kurtların er meydanındayken gece künyelere yapışmayı seviyor kalp ağrısı nabız dört nala ilerliyor
başlangıçta metalik bir tını geliyor kulağa ilerledikçe daha sıcak geçişlerle sürüyor aktarım son iki kıtayı akılda kalıcılığı ve ifâde yönünden daha çok beğendim
Derinliğine inip, şiiri şeklen değil de anlam, ses, derinlik ve buluş yönünden ele alan okuyucuları hep sevmişimdir. Çünkü onlar, şiir ararlar sayfalarda...Ve muhakkak bulurlar.
Evet Mehtap hanım, aşkı çok iyi tanıyorum. Hani dünyanın eşsiz tatlarından biri dilinize dokunur ve yıllar geçer, hala o tat dünkü gibi beynininiz tat kontrol merkezinde belirir ya...Aşk da böyle bir şey...Bir kez tatmanız yeterli...Bisiklet kullanmak gibi,bir daha asla unutulmayan bir şeydir aşk...Tabiki aşk, bisiklet kullanmak kadar kolay değil, zor...Ve ani düşüşlerle aşk oluyor adı ilişkinin...Aşkın acı çekmek olduğunu anlıyorsunuz o zaman...Yüzlerce şiir de aşkın unutulmaz tadı ile ortaya çıkıyor. Yaşandığı an da değil...
Mehtap hanım beğenmenize çok sevindim. Uzun süredir yeni şiir yayımlamıyordum sitelerde. Bu aralar dergiler için yazıyorum ve sitelerde yayımlamıyorum bu şiirleri. Dün gece geç saatte başlangıcı belli olan bu şiiri tamamladım ve ekledim siteye. Bence de güzel şiir oldu. Sizinkilerin yanında ne kadar şiir bilemiyorum ama...
Şiir bu dörtlüğü yazdırdıysa etkili olmuş demektir Feyza...Okuyucuyu iç sesiyle etkilemeli ve şiir yazma isteği uyandırmalıdır iyi şiir dediğin...Umarım öyle olmuştur. Tabiki yanılıyor da olabilirim.
Teşekkürler... Siz de şiiri fazlasıyla bilen ve onu özümsemiş şairlerdensiniz. Şiir diliniz ve dizeleriniz bunu anlatıyor. İnce yorum için tekrardan teşekkürler...
tutuldu gözler...
Tebrikler...