Yine darmadağınığım Yine gece Ve ben yine med cezirlere tutulmuşum
Hani bir zamanlar söz almıştım ya gözlerinden Uğurumdur diye takmıştım Hiç çıkartmamıştım üzerimden Kopmaz dediğim bir zincirle Asmıştım; Ucu dokunurdu daima kalbime
Senli düşlerim vardı o vakitler Düşler ki, ucu cennet sınırlarına değen Bilemezdim, hayal bile edemezdim Ördüğün t/uzakları Meğerse senli cennet hep mayın tarlası Kıyısında kaldım yine baharın Kendime kışlardan yol bulamadım
Yaşanmışlıklar biriktirmiştim avuçlarında Ahde vefa sunmuştum bir dolu bohça Acımadın, ezip geçtin hoyratça Yetmedi hayallerimi y/ellere verdin
Ah şu gözü kör olası akşamlar Yine acı, yine hüzün demledim yüreğimde Yudum yudum içiyorum sen niyetine Şerefine…
Kaç oldu vefasızlığın Kaç oldu sana dermansızlığım Kaç oldu başını alıp gitmelerin Kaçıncı kezdir böyle Kapısında yüreğinin vizesiz kalışım
Bozuldu aşka içtiğim ahit Masallardan topluyorum Sen niyetine saçtığım yaldızları Artık aşka hesap soracak Seni yazarken tükenen kalemim Bu yüzden ki ucu kalbime gömülü kelimelerim Aşktan yana ürkek Büyüyor böylesine zehir zemberek
Belki sen değil, suçlu olan hayat Ona mı sorsam cevaplar mı beni ola Bu sana kaçıncı kanışım Kaç oldu sana aldanışım Azabın işlemeli gömleğini öyle bir taktı ki üstüme; Bildiğin deli gömleği Kaldım eli kolu bağlı çaresizliğimle Çıkarmaya mecal bulamadım
Masal diye konuk olup Araladığım acun kapısında Ne kadar vardın , ne kadar yoktun Ne denli gerçektin ne denli yalan Servet sanırdım oysa Yine kendini haramilere yağmalattın
Yüreğimi sorguya aldım bu gece Gözaltı zamanlarım hep sen Düştüğüm kuyu olsa iyi Bil ki çarmıha geriliyor ruhum
Anladım yar Anladım yaram Belledim, öğrettiklerinden Yuvasına dönen göçmen kuşlara inat Dönmeyi bilmedin ya Şimdi sen niyetine Parsellenmiş kafesimde Cennet arzusuyla kurulmuş bu yuva Kaldı ıssız, tam ortadan yıkık Tek yumruk, dört göz oda Duyurulur sahibinden kiralık…
Perihan TUNÇOK ESMİZE 4.4.2011
KALİ......çok güzel olmuş canım arkadaşım yüreğine nefesine sağlık..bir kuru teşekkür yetmez bu jeste ama yine de sen al kabul et ..sevgilerim sonsuz iyi ki varsın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİBİNDEN KİRALIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİBİNDEN KİRALIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimi sorguya aldım bu gece Gözaltı zamanlarım hep sen Düştüğüm kuyu olsa iyi Bil ki çarmıha geriliyor ruhum ----------------------------------------duygular oan hisedilen nefes gibidir ..kaleminiz daim olsun saygılar..çok güzel..
Anladım yar Anladım yaram Belledim, öğrettiklerinden Yuvasına dönen göçmen kuşlara inat Dönmeyi bilmedin ya Şimdi sen niyetine Parsellenmiş kafesimde Cennet arzusuyla kurulmuş bu yuva Kaldı ıssız, tam ortadan yıkık Tek yumruk, dört göz oda Duyurulur sahibinden kiralık…
İçerdiği duygular şekil ve yorum.Hepsi birbirinden güzeldi. Beğeniyle okudum.Selam sevgiler.
Yüreğimi sorguya aldım bu gece Gözaltı zamanlarım hep sen Düştüğüm kuyu olsa iyi Bil ki çarmıha geriliyor ruhum
Anladım yar Anladım yaram Belledim, öğrettiklerinden Yuvasına dönen göçmen kuşlara inat Dönmeyi bilmedin ya Şimdi sen niyetine Parsellenmiş kafesimde Cennet arzusuyla kurulmuş bu yuva Kaldı ıssız, tam ortadan yıkık Tek yumruk, dört göz oda Duyurulur sahibinden kiralık…
Perihan hanım son yudumlarda çaresizlik her şeyi yaptırır derince anlam dolu akan yürek sesini kutlarım bütünüyle harika yorumla bütünleşmiş dostlara selam olsun...son hece yumruk gibi oturdu dost Elazığın mertliği ile...sevgiler gakkoşa...
Anladım yar Anladım yaram Belledim, öğrettiklerinden Yuvasına dönen göçmen kuşlara inat Dönmeyi bilmedin ya Şimdi sen niyetine Parsellenmiş kafesimde Cennet arzusuyla kurulmuş bu yuva Kaldı ıssız, tam ortadan yıkık Tek yumruk, dört göz oda Duyurulur sahibinden kiralık…
***Peri Hanı sahibinden kiralık.Cennetlik kullara. Selam olsun yüreği güzel kardeşim çok güzel dizelerdi.
Şiirlerin her zaman yürekte tatlı bir sızı bırakıyor sevgili arkadaşım.amaaa bu şiirinle nutkum tutuldu öylece kaldım.hele son satırlar son darbeyi vurmuş.duygular bu kadar güzelmi akar gönüle oradanda cümlelere dönüşür.gönlüne sağlık.Duyguların daim aksın.Sevgiler sana...
esmize hanım, duyguya dair sorular sormuş cevaplar vermişsin kendince..hüzün yüklenmiş mısralara..uzun soluklu güzel bir şiir çalışması olmuş.. tebrik ediyorum..
sevgili esmize, sabah okuduğum şiire yorum yazamadan düşmüştüm, iyiki de yazmamışım yoksa kalimeranın eşsiz yorumunu dinleyemeyebilirdim. şiir güzel yorum güzel daha ne olsun, tebrikler...
Anladım yar Anladım yaram Belledim, öğrettiklerinden Yuvasına dönen göçmen kuşlara inat Dönmeyi bilmedin ya Şimdi sen niyetine Parsellenmiş kafesimde Cennet arzusuyla kurulmuş bu yuva Kaldı ıssız, tam ortadan yıkık Tek yumruk, dört göz oda Duyurulur sahibinden kiralık… şiiri gibi şiir okuyorum sayfanızda yürekten tebrikler sevgili esmize
Ne denli gerçektin ne denli yalan Servet sanırdım oysa Yine kendini haramilere yağmalattın.
Yüreğimi sorguya aldım bu gece Gözaltı zamanlarım hep sen Düştüğüm kuyu olsa iyi Bil ki çarmıha geriliyor ruhum...
DEĞERLİ KALEM MERHABALAR ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞİ
Çok güzel , sevgiliye sitem dolu şiir dili ile anlatmış anlatacağını. Bırak be gülüm değmez öylesi aşka öylesi sevdaya ağlanmaz. Vefalı sevda da var sanma; çıkar gibi olur öyle gürünür ilk etapta.. Buldum dersin güvenirsin, bakışların başkalaşır ama sonra anlarsın vurgun yediğini.. Yüreğin sızlar , kalbin yanar, ve duvada tosladığını anlarsın... Hadi boşver ne gidene ağla nede geleceğe kapı aç.. Sadece baki olana aç yüreğini koş O na hiç bir zaman pişman olmazsın o na doğru koşuşunda...Sevgiler Selamlar... Senide beklerim şiirlerime can.
Anladım yar Anladım yaram Belledim, öğrettiklerinden Yuvasına dönen göçmen kuşlara inat Dönmeyi bilmedin ya Şimdi sen niyetine Parsellenmiş kafesimde Cennet arzusuyla kurulmuş bu yuva Kaldı ıssız, tam ortadan yıkık Tek yumruk, dört göz oda Duyurulur sahibinden kiralık…
Şairem çok güzel dizeler,neresini kopyalayacağımı bilemedim ama her yeri buram buram sevgi,aşk,özlenmişlik dolu sevgi dolu yüregine selam olsun. Saygılarımla...
Kapanır bir bir açtığın sayfalar Şiirler kuru çiçekler mektuplar Bir gün tozlu bir rafa atılırlar Resimlerde kalır hep mutluluklar
Yuvasına dönen göçmen kuşlara inat Dönmeyi bilmedin ya................................Evet çok doğru sevgili Perihan. Bir göçmen kuş kadar ahde vefa gösterebilseydik eğerr hiç bir yürek değil tamamını dört odadan birini bile kiralığa çıkarmazdı Baharın kıyısından köşesinden de olsa yer bulabilmek umuduyla esen kal yüreği bahar çiçekleri kadar güzel arkadaşım
Hani bir zamanlar söz almıştım ya gözlerinden Uğurumdur diye takmıştım Hiç çıkartmamıştım üzerimden Kopmaz dediğim bir zincirle Asmıştım; Ucu dokunurdu hep kalbime.
Senli düşlerim vardı o vakitler Düşler ki, ucu cennet sınırlarına değen Bilemezdim, hayal bile edemezdim Ördüğün t/uzakları Meğerse senli cennet hep mayın tarlası Kıyısında kaldım yine baharın Kendime kışlardan yol bulamadım
Sevgili Hocam, nasılsa bu iki bölüm daha bir beni içine çekti...Çok güzel şiir..Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Anladım yar Anladım yaram Belledim, öğrettiklerinden Yuvasına dönen göçmen kuşlara inat Dönmeyi bilmedin ya Şimdi sen niyetine Parsellenmiş kafesimde Cennet arzusuyla kurulmuş bu yuva Kaldı ıssız, tam ortadan yıkık Tek yumruk, dört göz oda Duyurulur sahibinden kiralık…
Gözaltı zamanlarım hep sen
Düştüğüm kuyu olsa iyi
Bil ki çarmıha geriliyor ruhum
----------------------------------------duygular oan hisedilen nefes gibidir ..kaleminiz daim olsun saygılar..çok güzel..