(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutmaya git beni Unutmaktan geldiğinin ertesi İğne ucu ile İpe diz zamanı Bana cennetini satan aklımı göğe mandalla Beni, düştüğün uçurumlardan say Düşlerinin yüzünde kabaran aynalarımdan / düş Alnındaki seçkilerine kaderler çizen elin avuçlarına Ve Yoksul bir çocuk Kemanında mırıldansın / Adım geçmiş zamandır…
Sunam Benim bakışlarım kadar gözyaşlarımda asidir Kaleminden kan damlayan eylül katili bir şairin Ham demirden yazılmış şiiriyim Nefeslerini solurken adımlarım Öldürdüğüm senlerin saydam cesetlerine su taşır gözlerim…
Her zamanki gibi emek ve özen var şiirde, tebriklerimle, selamlar
OYYYY ......!!!! BENİM YAYLA YÜREKLİ ŞAİRİM.... BU NE ZENGİNLİK BÖYLE...... ŞİİRİNE BÜTÜN DOĞAYI SEFERBER ETMİŞSİN... BU DA YETMEZMİŞ GİBİ AŞKA DAİR SÖYLENMEMİŞ LAF VE DUYGUDA KALMAMIŞ....
Sunam / say ki… Sabahı olmamış bir rüyanın diz kapaklarına esir düşmüş esmer çocuklarıyız Ve bu yüzden, göğe asılı pamuk şekerine ulaşmaya çalışan bir çocuk hikâyesidir aşk… Bende kalbini çarmıha geren deliyim Asası yedi yerinden yamalı Kızıldeniz’dir saçlarım / ortadan ikiye ayrılmışım Yağmurun belinden su içen bir kırlangıç kanadından beni kalbine taşırken karıncalar Göğün kuyularından Yusuf olup yağmışım Züleyha gözlerine Eğ kirpiklerini Düşür beni topuklarının gölgesine…
gönüden kutlarım hayran kaldım kaleminiz daim olsun
Dua ve algı Akrebi mahşere kilitli / zaman Kanıma karışmadan yankıların Güdümlü sevdalara gebe kalmadan tohum Öldür bakışlarımın içindeki seni Şehrin çocukluğuyla körebe oynayan / rüzgârın Bileklerinden yakaladığım Yağmur kurusu saçlarını / al ve git beni…
Özgün duyguların dizelereaktarımı güzeldi.Beğeniyle okudum.Kutluyorum.
Unutmaya git beni Unutmaktan geldiğinin ertesi İğne ucu ile İpe diz zamanı Bana cennetini satan aklımı göğe mandalla Beni, düştüğün uçurumlardan say Düşlerinin yüzünde kabaran aynalarımdan / düş Alnındaki seçkilerine kaderler çizen elin avuçlarına Ve Yoksul bir çocuk Kemanında mırıldansın / Adım geçmiş zamandır…
okadar güzel bir şiir ki yorum yapmamak olmaz ama bazı anlar vardır ki kelimeler bile yetmez onun için sustum şiiri aldım ve gidiyorum tebriklerimi bırakarak...
Say ki Ben ölmedim Şu güz travertenlerinde ki Işıktan tabutta ki de ben değilim…
Bilirim Kendi kurdun kemiriyordur şimdi seni…
EVET DOĞRU ; HER AĞACIN KURDU KENDİNDEN OLURMUŞ..BİZİ YAKAN YIKANLARDA BİZDEN DEĞİL Mİ..EN SEVDİKLERİMİZ UĞRUNA CAN FEDA EDECEKLERİM OLMAZ MI ÇOĞU KEZ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞİ
Yine her bir dizesine yorum yapılası şiir okudum.İmgelemelerine hayranlık duyduğum bir şiir.''göğe asılı pamuk şekerine ulaşmaya çalışan bir çocuk hikayesidir aşk..''Takdire şayan bir aşk tanımı.Yüreğinize sağlık..
.........Sevgi ile huzunun anlatimi bu kadar derinde hissedilebilir, yazan yureginize saglik, hersey gonlunuzce olsun, mukemmel bir eser olusmus, tebrikler,
Nefis bir şiir okudum..Yüreğiniz ömür olsun daha nice Aşk kalplerine..Hep şiir olun vede göye şiirlerinizi salın bir tutam beyaz kanatlarla..KALBİMLE KALBİNİZİ KUTLADIM...Sevgimle..
Kendi kurdun kemiriyordur şimdi seni…"
Bu sevilmiş şiirler, yüreğimi burkuyor, sürükeyip duruyor ardından sevdayı...
Her dizesi farklı tat veren, umutla umutsuzluk arası bir molada kaleme alınmış sanki...
Ben beğendim, desenize "herzaman ki gibi"...
Hoşçakal şair...