(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Anne Tanrı’ya söyle beni bağışlasın Fakat önce sen bağışla Ayaklarının altındaki cennetimi kaybettiğim günden beri, okşamıyor rüyalarımın saçlarını"
Aslında hissettiğim ama bir araya getiripte söyleyemedim demekki, ifade edemedim sevgili şairim senin gibi...
Çok ağlattın beni, doyasıya, yarını hiç düşünmeden ve aklımda hiçbir hasret olmadan kocaman bir gülme borcun var bana... Şimdi anlıyorum bu şiiri oku demeni...Beni can damarımdan vurdun...
Çok güzeldi şiirin, çokca bendi, bizdi biliyor musun...
Ve dileklerin çok hoştu...Allah iki cihanda ayırmasın demişsin, fanide ayrıyız ama bilememişsin...
Beni çok ağlattığınız için özür borçlusunuz.Dünyadaki en zor şey anne olmak.Sanırım gönlü kırgın ugurladınız onu ebedi mekanına.Ama tüm bu hissettiklerinizi o göçmeden de biliyordur.Sadece daha dolu dolu daha can cana bir paylaşımınız olsun.Tüm çabalarıma ragmen gönül kapısını açamadığım yavrum için ben de aynı şeyleri düşünüyorum.İstiyorum ki henüz fırsat varken birbirimizin tadını çıkartalım.Maalesef onun günlük dostluklarından ve tutarsız ilişkilerinden buna sıra gelmiyor.Hiiiç gönlümün kırgın olduğunu, nasıl onunla yaşamam gereken güzelliklerinin hasretini çektiğimi anlamıyor.İsterimki beni kaybettiğinde sizin yaşadığınız pişmanlıkları yaşamasın.Ondandır kalemimden hep hüzün dökülür.İyi bir gülmeyi bile beceremem. Çok güzel bir itiraf ve özlemdi.Her satırı başka güzellikte ve çok hissedilerek yazılmış bir şiirdi.Kutlarım...Sevgilerimle kalın.
sizi ağlattığım için özür diliyorum ( borçlu kalmamak lazım:) evet, anne olmak sanırım kelimelerle anlatılacak bir şey değil yavrunuzlu çok huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum size Allah sizi iki dünya da ayırmasın... ziyaretiniz ve yorumunuz onur verdi...saygıyla
Belki de okuduğum, okuyacağım en güzel şiirdi...Kırılganlığı gördüm narin sözcüklerde, asaleti gördüm şairin düşlerinde ve var olabilecek en anlamlı dizeleri gördüm şiirin iskeletinde...Olağanüstü güzellikte bir şiir okudum, en içten duygularımla tebrik ediyorum sizi değerli şiir dostu...Teşekkürlerimi de kabul ederseniz mutlu olurum...Güzelliklerde kalın...
Anne Tanrı’ya söyle beni bağışlasın Fakat önce sen bağışla Ayaklarının altındaki cennetimi kaybettiğim günden beri, okşamıyor rüyalarımın saçlarını Ellerimi göğe kelepçelesem de / her gece denizlere düşüyor günahlarımın yakamoz yüzü Bir beli kırık karıncanın dua eden gölgesinde, retinası yırtılıyor kalp gözümün Nefeslerim ciğerime çentik atarken avazlarca sus vuruluyor dilime / susuyorum Başkalarının kaybedilmiş savaşlarını kuşanıyorum / ilk tırnaklarım ölüyor Parmak aralarımdan başlıyor çürümeye dünya…
Sular pas tutuyor zamanın dişlileri arasında Mevsimlerin kırık aynalarında güneş parçalanıyor Ağıtlar asılıyor dilek ağacının çürük köklerine İnsanlık sarılıyor naylon duaların beline / ve yükseliyor Bir sarmaşık gölgesinin kıvrımlarından / kendi topuklarına…
AĞLATTI HÜZÜN ÇÖKTÜ YÜREKLERE,
BU NE MUHTEŞEMLİKTİR...SÜPERDİ..
binay seymen tarafından 3/25/2011 2:18:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
binay seymen tarafından 3/25/2011 2:41:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emektir bu,sevgidir,şiirdir,anne üstüne kurulu dünyanın sevaplarıdır boylu boyunca, ölüm miktarınca,takdirlerimle,sevgilerimle,yüreğinize ve kaleminize sağlık sevgili şair dost...
" ilk tırnaklarım ölüyor Parmak aralarımdan başlıyor çürümeye dünya… "
avuçlarımdan ölü çocuklar düşürüyorum toprağa anne bakışları derin izler bırakıyor avuçlarımda avuçlarımı yarıyor asasıyla Musa anne bir yol de bana ölmeye ramak kaldı yokluğunda.
dedim ben de izninizle şair. Çok sevdim de şiiri ondan dedim. Kutlarım çok.
Tanrı’ya söyle beni bağışlasın
Fakat önce sen bağışla
Ayaklarının altındaki cennetimi kaybettiğim günden beri, okşamıyor rüyalarımın saçlarını"
Aslında hissettiğim ama bir araya getiripte söyleyemedim demekki, ifade edemedim sevgili şairim senin gibi...
Çok ağlattın beni, doyasıya, yarını hiç düşünmeden ve aklımda hiçbir hasret olmadan kocaman bir gülme borcun var bana...
Şimdi anlıyorum bu şiiri oku demeni...Beni can damarımdan vurdun...
Çok güzeldi şiirin, çokca bendi, bizdi biliyor musun...
Ve dileklerin çok hoştu...Allah iki cihanda ayırmasın demişsin, fanide ayrıyız ama bilememişsin...
Kal sağlıcakla ve her daim şiirle...