tanrının sevmediklerini sevdim inandıkları şeyler kadar gerçektiler uzun bir yoldan geldim ne karanlık korkuttu beni nede unutma korkusu şeytanlar baş ucumda. en sevdiğim kitapları okurken... ben bir kaç zar attım hayatımda.. bazen yek bazen düşeş... ama şeytanları bile dize getirdim.. hep bir kaçış anında...
oysa ben ancak sana sırt dönemedim.. sigaramın dumanında bir hayeldi gözlerin yaksa bedenimi dumanın saracaktı her yer yüzü her yer kokusun ölüm gelecek birgün sana ve sevişeceğim seninle bir dolunay aydınlığında.. ve tanrı iki küfe asacak omuzlarıma... işte yol cennetcehennem diye... ben cehennemi seçeceğim... söyledim ya tanrının sevmediklerini sevdim... senle bir cenneti..ne edeyim... aşkın cehennemden sıcak deyil ya..
ne çocuklar uyur başucumda ne canlar kapalı kilitler ardında ne hüzünler saklıdır bohçamda susarsın sofrada oruç misali suratına bakan olmaz haram lokma gibi ne çocuklar vardır hatıramda her gece zehir zemberek sabaha uyanmazlar ne yaşamak zor gelir ne de küserler zamana içimde ilkbahar dokusu bir ses kadar narin gül kokusu gibi kaprisli zaman aşırı her daim üflüyorsun sura selamsız sabaha içimde iklimler biriktiriyorum sana kadın! Sensiz hayat ne güzel Küsmesin ardımdan yüzün Kadın olmak ne güzel
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.