(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah şair Deprem gibi sarsan, yıldırım gibi çarpan bir şiir bu, böyle de yazılmaz ki ama. Neresinden okusam orası başlı başına bir dev..
"Anlarsın ne demektir duvar olmak / sökülünce köklerin Çarpar aynaya kırık bir yel dansı / kıvrılır içinde vagonlar Ekşi bakışları retinanın damaklarından sızlayarak, sızarken Yanık kafiyeler ile şiire dokunur, içindeki şair ceketli adam…"
okuyanin içini aciticak kadar guzel dizelerdi..ayrilik bu kadarmi hüzün kokar bu kadarmi aglar kelimelerde.. kutlarim... ölümsüz bir şiirdi:) saygılar...
Okuduğum bir şiir değildi kanımca. Ağır yüklenmiş bir bulut gibiydi. Dokunduğum anda öyle bir yağdı ki üzerime sırılsıklam olmaktan kurtulamadım. İç ülkeden yankılanan sesler gönül duvarına çarpa çarpa dehlizlerde kanamış yürek. Yüreğinize bin sağlık. Şiirdi.
Düştüğün uçurumlar değil, mesafeler acıtır kanatlarının ucunu Heybenin karanlığından sesini kollarına sararsın / sancırsın Ve görürsün O nu, aynanın aksinden yuvalanmış gözleri / gözlerinde Bir kalp atımlık ömrün kaldı sanırsın / Bir katre-i aşkın gölgesinde
yüreğinize ve kaleminize sağlık saygılar. Kalemin daim olsun...
Çokça onur verdiniz değerli kalem sayfama ve şiire, uzun yorumlara alışınca gözlerimiz bu kesmedi:) dermişim, varlığınız yeter çok teşekkürler...saygılar
Yardan Hare aldım yaralandım Neyzen küstü / dil küstü Nihavent sustu / yürek sustu… ................................. kanay yaralara tuz basıyordu şiirin.. yüreğine ve gönlüne sağlık kalemin hiç susmasın arkadaşım...
Düştüğün uçurumlar değil, mesafeler acıtır kanatlarının ucunu Heybenin karanlığından sesini kollarına sararsın / sancırsın Ve görürsün O nu, aynanın aksinden yuvalanmış gözleri / gözlerinde Bir kalp atımlık ömrün kaldı sanırsın / Bir katre-i aşkın gölgesinde
Deprem gibi sarsan, yıldırım gibi çarpan bir şiir bu, böyle de yazılmaz ki ama.
Neresinden okusam orası başlı başına bir dev..
"Anlarsın ne demektir duvar olmak / sökülünce köklerin
Çarpar aynaya kırık bir yel dansı / kıvrılır içinde vagonlar
Ekşi bakışları retinanın damaklarından sızlayarak, sızarken
Yanık kafiyeler ile şiire dokunur, içindeki şair ceketli adam…"
Siz şiire dokunun, şiirleriniz de bize.
Saygılar.