(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her insan döner dolaşır uçurum kanatlarından ve sonra yine kendi içine düşer şair çok güzel dile getirmiş bunu, neler yok ki satırlarda mahşer kalabalığında yalnız olmak, ağlarken gülmek, ya da gülerken ağlamak, kendi gölgemizden bile korkup köşe bucak saklanmak, saklandığımızı sanıp alenen ortalarda görünmek yada ne bileyim, kısacası şair sen giyindikçe ben üşüdüm...
Tüm yaşam ibareleri sona erende dünyada Kıyamet kopacak bu yalan dünyada Sur düdüğünün sesi duyulanda Ruhlar bedenleriyle tekrar dirilecek Bedenler mahşer yerinde Tanrı önünde dikilecek, yalan dünyanın yaşam hesabı verilecek, Günahlar ve sevaplar Mizan ile tartılacak, Sıra, sırata gelecek Dünya yaşamının varsa günah ağırlığı Bedenlere ağırlık yükleyecek, geçemeyenler devrilecek Cehennemde, taşlar ve günahkar insanların arasında yanacak Geçen günahsızlar sonsuza kadar cennette olacak Cehennemdekiler bedel ödedikten sonra cennete girecek Bütün bu olanların hepsi Allah'ın izniyle ve takdiri ile olacak Allah izin vermezse dünyada bir yaprak bile kımıldamaz....
Şairim, şiiriniz bana gerçekleri anımsattı düşünen yüreğine sağlık
Alptekinyazar tarafından 3/14/2011 11:14:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Denizlerin kirpikleri neden ıslak Ağlıyor musun yoksa / ağla Mirim, ağla Peşinde sürüklediğin firari dünlerinden sark yarına / bu günü kıyamet say Farz etki, kâfir deccal köşeleri tutmuş / şehirleri yalana boyuyor / ölü rüzgârlar topluyor elleri Antik bir gök çöküyor üzerine Uçurum kenarlarından kendi içine düşüyorsun Azrail’i arıyor gözlerin Ölmek istiyorsun Ölemiyorsun Saklanacak yer arıyorsun Aklını unut Böceklerin kalbine saklan, Mirim…
Tebrikler, çok düşündürdü dizeler...emeklere sağlık...selamlar esenlikler...
"Biz ne yaptık Tanrı’ya mirim Neden halen buradayız Sıvı kelimelerden yazılmış senaryoları oynarken İlk matinesi bedava olan, gölge oyunları içinde Kendi leşlerimize makyaj yapıp duruyoruz... Aynayı ters çevirsek de, düz gördüğümüz yüzümüze Su izlerinde çürüyen zebanilerin, istila yüzlü maskelerini takarak / utanmayı örtüyoruz... Duaların tortusu sema ya sızarken kırık kalplerin gözyaşlarından Teamüllerle yaşıyoruz ötekilerimizin günahlarını... Ne çok seviyoruz öldürdüğümüz ruhların bedenlerinde yaşamayı Oysa ne çok çürüyoruz kendi diş kovuklarımızda…"
tam puan eşliğinde arşivime alıyorum izninizle.. Tebrikler saygılar
Söyle Mirim Neden Bütün yollar çıkmaza kilitli Bir mahşer düğümü sanki İçimde ki kör kaybediyor yönlerimi İblis taşıdığı ayetlere kendisi secde etmezken Alnımda ki bu izler de, neyin nesi Ellerini ödünç verir misin? Dua edeceğim eğer sende benimle dua edeceksen kuşların ellerini al... Kalbimi çıkarıp koyacağım orta yere Çekip çıkaracağım içinden kendimi Ateşin var mı, Mirim Yakacağım retinamın suyuna karışan günah kırıntılarını…
Tekrar tekrar okunup mütala edilesi dizeler... Sayın şair ödünç ellerle dua etmedik belki ama ezbere sözlerle çalmadık mı kudretin kapısını oysa kendimiz olabilseydik... en azından dua ederken iyileri taklit etmek yerine iyilerden olmayı murad etseydik edebilseydik hücrelerimize işlemiş kirler bizi değil biz rahmet esinleriyle yakıcaktık kanımıza işlemiş günah kırıntılarını...
Yüreğinize sağlık... Kaleminiz hiç susmasın... Tebrikler...
Kıyamete kaç var bilemem mirim..ama bildiğim bir şey varki oda bu şiiri nasıl bir haleti ruhiyeyle yazdıysan o pozisyondan hiç çıkma..okuduğum en anlamli ve imgelerinde kaybolup sarhoş olduğum bir çalışma..gonulden tbr
Güne düşmesi gereken, derinden düşündüren doyumsuz bir eser, kutlarım kaleminiz hiç susmasın tüm içtenliğimle kurdela ve böceği şiirinize taktım kabul buyrun lütfen...
Cebrail, oku der, oku Rüzgârın kemikleri titrer Ten ayaza vurur Kızılağaç kokusu dolar içi Örtülere bürünür / ilk ayet vurulunca hira’ya Kalbi iki rekât secde damlatır alnına Ilık ılık korku solurken akıl, çatlaklardan Ve tutar tanrı gözyaşlarından… **
İlmin idrâkinin başlangıcı, bunun sonrası tanrıları yıkmıştır artık Hz. Muhammed(as)
"Farz etki, kâfir deccal köşeleri tutmuş / şehirleri yalana boyuyor / ölü rüzgârlar topluyor elleri" ** Fazr edecek halde kalmadı gerçi, görünen manzara bu
çok güzel kullanılmış imgeler, faklı bir atmosfere taşıyor insanı
Teşekkürler güzel şiir için, emeklerinize sağlık selamlarla
Ölü bir kalbin eşiğinden sesleniyorum Bu savruluş Bu yok oluş Nereye çıkar, Mirim Yanlış masalın küllerinde beklemişim Anka olmayı Lal aksanım ile tanrıya sustuğum günden beri Avuçlarımda kaybedilmiş savaşlarımı, savaşıyorum Kirpiklerim mezar kazıyor gözlerimin boşluklarında / aklımın tenhasındaki ölülere… Cemresi düşmemiş çürük bir mevsim enkazında Omuzlarımı, kürek kemiklerime iliştirerek Ruhum, bir kelebeğe otopsi yapıyor / imrenerek günahsız yaşamına
Ve susulur kıyam günü...Meleklere dönerken yüzler...Kalbine bereket..Susuyorum..Kalbin asla susmasın...Sevgimle..
Söyle Mirim Neden Bütün yollar çıkmaza kilitli Bir mahşer düğümü sanki İçimde ki kör kaybediyor yönlerimi İblis taşıdığı ayetlere kendisi secde etmezken Alnımda ki bu izler de, neyin nesi Ellerini ödünç verir misin? Dua edeceğim eğer sende benimle dua edeceksen kuşların ellerini al... Kalbimi çıkarıp koyacağım orta yere Çekip çıkaracağım içinden kendimi Ateşin var mı, Mirim Yakacağım retinamın suyuna karışan günah kırıntılarını…
Harikaydı Hemde, çok fazla güzeldi Kutlarım Çok saygılar
Denizlerin kirpikleri neden ıslak Ağlıyor musun yoksa / ağla Mirim, ağla Peşinde sürüklediğin firari dünlerinden sark yarına / bu günü kıyamet say Farz etki, kâfir deccal köşeleri tutmuş / şehirleri yalana boyuyor / ölü rüzgârlar topluyor elleri Antik bir gök çöküyor üzerine Uçurum kenarlarından kendi içine düşüyorsun Azrail’i arıyor gözlerin Ölmek istiyorsun Ölemiyorsun Saklanacak yer arıyorsun Aklını unut Böceklerin kalbine saklan, Mirim
KIYAMETE KAÇ VAR, MİRİM EVET ÇOK NEFİS FON RESMİ ŞİİR BEĞENİYLE OKUDUM GÜNÜN ŞİİRİNE ADAY BİR SERBEST ŞİİR.TEBRİKLER.KALEMİNİZE ZEVAL GELMESİN.SELAM VE SEVGİLER...
Ölü bir kalbin eşiğinden sesleniyorum Bu savruluş Bu yok oluş Nereye çıkar, Mirim Yanlış masalın küllerinde beklemişim Anka olmayı Lal aksanım ile tanrıya sustuğum günden beri Avuçlarımda kaybedilmiş savaşlarımı, savaşıyorum Kirpiklerim mezar kazıyor gözlerimin boşluklarında / aklımın tenhasındaki ölülere… Cemresi düşmemiş çürük bir mevsim enkazında Omuzlarımı, kürek kemiklerime iliştirerek Ruhum, bir kelebeğe otopsi yapıyor / imrenerek günahsız yaşamına…
Işık kanıyor gölgede / delinmiş bir gök boşluğundan Yüzlerde sus gürültüsü, tabanlar terk-i diyar Koşuyorlar zamanı Nefesler hücum ederken ciğere Cebrail, oku der, oku Rüzgârın kemikleri titrer Ten ayaza vurur Kızılağaç kokusu dolar içi Örtülere bürünür / ilk ayet vurulunca hira’ya Kalbi iki rekât secde damlatır alnına Ilık ılık korku solurken akıl, çatlaklardan Ve tutar tanrı gözyaşlarından…
Anlamlı dizelerinizi kutlarım dost kalem.Saygılarımla...
Biz ne yaptık Tanrı’ya mirim Neden halen buradayız Sıvı kelimelerden yazılmış senaryoları oynarken İlk matinesi bedava olan, gölge oyunları içinde Kendi leşlerimize makyaj yapıp duruyoruz Aynayı ters çevirsek de, düz gördüğümüz yüzümüze Su izlerinde çürüyen zebanilerin, istila yüzlü maskelerini takarak / utanmayı örtüyoruz / sanıyoruz Duaların tortusu sema ya sızarken kırık kalplerin gözyaşlarından Teamüllerle yaşıyoruz ötekilerimizin günahlarını Ne çok seviyoruz öldürdüğümüz ruhların bedenlerinde yaşamayı Oysa ne çok çürüyoruz kendi diş kovuklarımızda…
alabildigini derin bir okyanusta arın gün gözlerine düştügünde geceyi çıkar teninden günahların vebali düşerken eteklerinden çocuk yüreginde dua yürü sana uzanan sona korkusuz usulca
şiir tekil duyguların damlası degil insanlıgın ırmagıydı
saygılar
Sedanur tarafından 3/12/2011 12:34:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yazılır yazılır da, bu kadar mı güzel yazılır, bu kadar mı derinlerine iner insan yüreğinin...
Hiç acıman yok MİRİM...Okuyanları, yüreği parelenenkeri hiç düşünmüyorsun...
Ama canın sağolsun...
Tebriklerim sonsuz...
Sevgimle ve sağlıcakla kal sevgili dost...