(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
put ölür mü, aşk gömülür mü, musalla ısınır mı sonra. insan çürür mü nefesi boyunca. daha ölür mü insan her kalan izin sonunda her iki aşk artığı ise. Çok güzel di bir destanı okumak. saygılarımla
şiiri okuduktan sonra gerçekten bende düşündüm neden kurdelesi yok diye çok beğendim güzel bir şiir ve anlatım mükemmel tebrikler ve teşekkürler sevgili şair yüreğine sağlık...:))
yine onur verdiniz sayfama güzl yorum ve temenniz için teeşekkürler amaç kurdela değil şairem:), anca araç olabilir...maksat paylaşım ve şiire katkı...saygılar
ustad bana pek kurdela layık görmüyorlar, değerli yönetcilerimizin taktirine saygı duymak istiyorum:) sizlerin görmesi yeterli ...yorum için teşekkürler
Ölüm der ki… Ey Kiralık yüzlü insan Metal yağmurlar yağacak birazdan Sırılsıklam kan kokacak solukların Ayrıl, biriktirdiğin dağınık renkli çizgilerinden Ve sonra da terk et yüzünü… Aldanma kalabalıklara Kendi suretsizliklerinden İnsan yiyen toprakların midesinde yok olana dek Toprakla dost kalmış âdem Damıt kendini Kargınmış acı yontusu değdikçe tenine Gittikçe soğur musalla…
USTADANDI ŞİİR..MUSALLA TAŞINDA SON BULACAK HIRSI SOĞUT LAHDİNDE...DER GİBİYDİ..
Yer çekimi ile gök itimi arasında ki bedenime, karınca dualarından tutunuyorum… çok güzel ve güçlü imgelerle vurgulu ,edebi değeri yüksek harika bir şiirdi .yüreğinize sağlık .tebrikler
Kapıları açılır eski çağların/çocukluğum koşar gelir,ellerinde annem ..................................................................................... Derin anlamları olan bu şiirin,bazı dizeleri var ki okuyanın yüreğini kalem ucuyla deşiyor.Her okuyan,kendini yaşıyor..
Ve hibe ediyorum varlığımı "Aşka"
Bu şiir, otur sen de şiir yazsana dedirtten türden ...
Saygı ile