(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bildiğim bütün yüzler Neden, az sonra gidecekmiş gibiler...
Söyle katre Ölümüyüm yoksa… yine çok guzel katre katre yurege düşen okunasi dizelerdi..ama anlamadigim sey degerli sair arkadas hep ölüm olmasi şiirlerinizde..dizelerinize cok yakişiyor olsada hangi ruh haliyle surekli bunu yapiyo olmaniz dikkatimi cekti ..merak ettim aslinda birazda:) guzel karamsar yureginize saglik:) çok guzeldi...
çok teekkürler değerli kalem onur verdiniz yine... ölüm bana çok heyecan veriyor, aşk yanında bir katre kalıyor, hani hem korkarsın fakat bir gizem sizi oraya çeker, sanırım böyle bir şey:) fakat bundan sonra dikkate alacağım :)...saygıyla
Sayfama yine onur verdiniz değerli usta kalem şiirlerimi sizlerin beğenmesi en güzel kurdeladır bana, çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için ...saygıyla
''Yayla yürekli'' adamlar işte böyle yazarlar...... Her dize ayrı bir duygu yoğunluğu barındırıyor içinde. Ama final dizeleri noktayı koymuş adeta... Kutluyorum.... Selamlarımla....
Ya kirpiklerime dokun Ya bulutlardan yağ tenime Ya da bir gül yanağından süzül Islat beni Avaz avaz... .................. harikaydı yüreğinize sağlık......
Bir de aşkı
Tekrar yaşayamam / katre"
Ne kadarda doğru söylemişsiniz sevgili şair...
Tebrikler...