(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbest nesirde güzel bir anlatım, içersine felsefede katılarak yazılmış anlamlı ve güzel dizeler değerli şairi ve dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
samur fırçadan saçılıyor sitareler ay halesini sürüyor imgesel ölümsüzlüğe yazılıyorum kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız değerli şair Abdulkadir dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Bir şairden çok bir düşünürün kaleminden çıkmış gibi bu şiiriniz. Çok etkilendim. Ve diğer şiirlerinizi de merak ettim doğrusu ve hemen okuyacağım şimdi. Tebrikler
Bana yabancı bir şiir geldi... bunu söylerken tam olarak ne düşündüğümü ifade edemediğimin farkındayım ama ... bir aşk şiirinde : Dante’nin Inferno’sunun dokuzuncu katında
Uzun serenomilerle Şiva’ ya ağıtlar yakıyorsun / tütsüler eşliğinde Himalaya diz çöküyor
Da Vinci’nin parmaklarıyla dokunuyorum tuvale İhanetin son perdesini / indirir gibi İndiriyor kirpiklerini Mona Lisa…
gibi estetik kaygılarının çokça yaşandığını hissetirilen imgelerden uzak kalmak gerekiyor gibi düşünüyorum. bence şiir bunlarla güzelleşmiyor ve hiç biri;
Hayırsızım... bilir misin? Gözyaşları her yerde aynı kokar...
Zaten sanatın bizi ulaştırdığı yer de burası değilmi, hepimizin birer ortak noktası olduğu gerçeği, bu ortak noktalarda buluşabilme ve konuşabilme umuduyla...saygıyla
öncelikle cevap veridğiniz için teşekkür ediyorum...lakin bir sanatçının olması gerektiği gibi davranarak samimiyetten uzaklaştığımızı söylemeye çalıştım bende(kaldıki ben o görüşte de değilim).hindistan tanrıçanın benim anlamış olduğum aşkla veya sizin bahsettiğiniz aşkta eğrelti gibi durduğunu söylemeye çalıştım...bu yüzden yabancılık hissi oldu... elbette emeğe saygım var.siz olduğunu düşündükten sonra elbette bizim hiç bir hükmümüz kalmaz...zaten bu bir histir.ben alamamış olabilirim. teşekkürler.
öncelikle samimiyetinize ve hissiyatinize saygı duyarak eleştirel yorumunuzu sizin pencerenizden haklı bulmaya çalıştım...
fakat, dikkatinizden kaçan bazi ince ayrıntılar olabilirmi acaba
öncelikle Latika bir Hindistanlı Şiva dua ettiği bir Tanrı ... Himayala hindistanı da içine alan bir dağ...tütsü dua ederken geleneklerinden geliyor...
diğerlerine gelince, bir çok şiirimde bu tarz yabancı sanatçıları ve eserlerini kullandım bu da bunlardan biri... sanırım üstüste gelmesi sizi rahatsız etti...
ayrıca sanat ve sanatçının yerli yabancı diye düşünülmemesi gerektiği kanisindayım... bence sanat evrenseldir ve o kişilerde kendi ülkeleri sınırları içinde değil tüm dünyaca benimsenmiş şahsiyetlerdir... burada geçenleri sanırım duymayanımız yoktur...haddimce karalamaya çalıştığım dizeleri okuyup yoruma değer bulduğunuz için ayrıca teşekkürler...saygılarımla
Bir sanat eseri gibi kokan şiiriniz için sizi yürekten kutluyorum. Hemşehrim, bu Mükemmel siirinizi beğenerek okudum... Yüreğiniz var olsun... Selam ve sevgilerimle.
Aşk
...