(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İrem Bağının Gülleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İrem Bağının Gülleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili hocam teması güzellik ve sevgi dolu tamamıyla anlam yüklü mükemmel tekrar tekrar okunası bir şiir. seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Anlam ve içerik bakımından akıcı ve güzel dizeler, gün günden ustalaşan şairemiz güzel şiir örnekleri sunuyor sanatçı ruhun çok yaşasın başarılarının devamını diliyorum ve değerli şairemizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Anneni sev kırılgandır yüreği. Gönlünü al değerlendir emeği, Niyet edip zemzem suyu içersen. Salih kulun kabul olur dileği.
Çekemedim bu hayatın yükünü. Susuz kaldı, tarlamızın ekini. Sınamadan cahil bir dost seçersen . Alır kaçar pabucunun tekini.
ÖNCE ANA SONRADA BİR EĞİTİMCİ BAKIŞ AÇISI VE YÜREĞİYLE YAZILMIŞ ÇOK ANLAMLI DİZELER.. YOZLAŞMAYA VE YOK OLMAYA YÜZ TUTMUŞ DEĞERLER SİSTEMİNE DİKKAT ÇEKEN DİZELER.. ANLAYANA HAKİKAT İÇİNDE NASİHAT, ANLAMAYANA NİMET İÇİNDE KÜLFET.. VEL HASILI HER ZAMAN Kİ GİBİ YİNE GÜZEL YİNE ANLAMLI VE YİNE HARİKAYDI..KUTLUYORUM EMEĞİ.
can ablam ne güzel bir şiir olmuş bu böyle sanki kelimeler coşkun şelale olmuşta AKDENİZ E cıgıl.cıgıl akıyor .anadolu da ben varım gül bahçelerinde diyor..şiirinizi tebrik edip irem bagından edebiyat defteri nin gülüne güller yolluyorum...sevgi yüreginden eksilmesin selam larımla.
Hece hece anlamlı mesajlarıyla dile gelmiş yürek sesinizi büyük beğeniyle okudum Ülkü Hanım.Gönül emeğinizi Tüm içtenliğimle kutluyorum. Teşekkürler şiir için.Selam, sevgi ve saygılarımla.
Sabredersen beklediğin bulursun. Şükredersen,daha zengin olursun. Günahlardan uzak durur kaçarsan. İrem bağ da gül -i rana solursun ANLAMLI İÇERİĞİ, GÜZEL ANLATIMIYLA BEĞENİYLE OKUDUM. KUTLARIM YAZAN YÜREĞİNİZİ VE KALEMİNİZİ. SELAM VE SEVGİLER
Sabredersen beklediğin bulursun. Şükredersen,daha zengin olursun. Günahlardan uzak durur kaçarsan. İrem bağ da gül -i rana solursun.
tüm yazdıklarınıza aynen katılıyorum sabır/şükür insanı güzelliklere taşıyan . güzel anlam dolu şiiri yazan yüreği kalemi kutluyorum tebrikler/her dem selam sevgi dua ile...
bayıldımm bayıldımm bayıldımm irem bağlarının gülü yanımda kızımın adı irem ben koklarım hemen günahlarda var ya rabbim bağışladı işte hemen koklayayım diye harikaydın gülperimm...
türkü formatında bir şiir sanki bıraksan saz kendi çalacak bestesini ve dinleyeceksin en içten bir yürekten güftesini doğru tespitleriyle akıcı ve yüreklere hitap eden şiirdi kendi adıma okurken büyük keyif aldım sevgiler saygılar Ülkü öğretmen...
Gül bahçesi hiç kokusuz olur mu ? Şeyda bülbül başka çiçek solur mu? Kilidini muhabbetle açarsan. Aşk evinde huzursuzluk kalır mı?
Elbette kalmaz dost elbette kalmaz.. o evde mutluluk olur huzursuzluk kalmaz ..kalsa nefes alamaz..yerini huzura mutluluğa terkeder bunuda zaten herkes fark eder..sagılarım şiirin Gü perisine
Sınamadan cahil bir dost seçersen . Alır kaçar pabucunun tekini.
çok anlamlı..çok güzel..oku düşün ve ders al ..der gibiydi..ki ben seçtiğim dizelerle kendime düşen payı aldım..teşekkürler şairem..kalemin daim olsun sevgim saygımla..
Sayın hocam ... Hepsi güzelde, benim ençok şu dizeler hoşuma gitti ... Adeta ata sözü gibi.... "Sınamadan cahil bir dost secersen, Alır kaçar papucunun tekini...." ne kadar güzel ve anlamlı bir söylem... Yüreğine sağlık....
Saygılarımla