(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalbimin Gizemli Sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalbimin Gizemli Sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yılların azlığı çokluğu ne önem arz eder gerçekten seven bir yürek için, o sevdiği, vurulduğu anı bilir sevdalısına, o andan itibaren kor alev tutuşmakta ve her geçen an korları çoğalmakta.. Aşkı vuslat öldürür biliyor sanki, vuslattan söz etmeye bile korkar sevdasının devamlılığı adına..
Güzel vede anlamlıydı, şiirin en çok haz veren yanı uslubun ipeğimsi inceliği vede tonuydu.. Sizi vede bu nadide eserinizi tüm yüreğimle kutlarım tebrikler..
Kaç yıl oldu sana yanalı. ÇOK DEĞERLİ ÖĞRETMENİM MERHABALAR ; SANKİ YAZDIĞIM ŞİİRLERDEN BİRİNİ OKUDUM..HEMDE SOLUK ALMADAN..BU KADAR MI DUYGU BENZEŞMESİ OLUR..LAFA BAK..OLUR TABİ..HAYAT DENEN ZAMAN DİLİMİNDE BİR DÖNEM YAŞAMIŞSA HERKES BU KUTSALLIĞI ELBETTE NÜANS FARKLILIĞYLA BU KADAR BENZERLİK OLACAK DEĞİL Mİ YA..DAHA GİRİŞTE ŞİİRİN ANLAM VE KALİTESİ BELLİ OLUYOR..HERKESİN KENDİNDEN ÇOK ŞEY BULDUĞU BU ANLAMLI DİZELERİN KALEM VE YÜREĞİNİ KUTLUYOR SAYGILARIMI SUNUYORUM.
Seni severek, geçmişimi aklıyorum demiştim. Tuhaf, senin sesini duyduğum her vakit, kendime yeni bir geçmiş yaratıyorum. İnsanlar küçülüyor, dünya kağıt üzerinde bir nokta oluyor, ...Tanrı evreni yeniden yaratıyor. Seni sevdiğim her vakit, senden evvel kimseyi sevmemiş, seni sevmeye de daha başlamamış oluyorum alıntı..
Yürekten kutluyorum güzel dizeleri saygımla öğretmenim...
Hoş ve farklı format, başarılı çalışma, kutlarım, selam ve saygıyla.... Saygıdeğer hocam sesi geç eklerseniz bizde tekra okuyup dinleyip yorumu düzeltiriz, tekrar kutlar, başarınızın devamını dileriz,
AŞKIN COĞRAFYASI tarafından 1/21/2011 1:20:57 PM zamanında düzenlenmiştir.