Aklımın Maveraünnehirlerini bembeyaz ellerin okşadı yeniden sevginle
Her şey aşktan öte; Var olmanın ilk hecesinde ve de Yok olma son hecesine kadar.
Ve gözler aşk ile yanarken, Donakalan parmak uçlarını dişlerinde ısıtmak; Sevmenin ilk cümlesi kadar.
Ulu dağların ardı sıra düşerken, Durgun sandığın bir dünyaya yalın ayak, Kavuşmaların sıcaklığı kadar, Düşmek ve de dirilmek!
Ve görmeden Yaradanı severken, Sevdiğini de görmek isterken, Asla kirlenmesin diye gözlerin; Kapatmak onu görene kadar, Gerçek ve de yalansız dünyada.
İşte sevmek; Bağ eyleminde bağlanan zümrütler kadar güzel ve de sıcak!
Derdine bandıkça,derdini sevdiğin, İlahi kökünde fenafillaha erişmiş gibi, Mecazi yadında ilkbahar çiçeklerinin, Bembeyaz sadeliği kadar. Ve az da pembemsi gülüşlerle de.
Özlendiğini ve sevildiğini bilmek kadar!
Ve ıslatmışken Rahmani yağmurlar benliğimi; İki gün geçen sürede,sevenlerin bir ay geçti demişken; Tekrardan bulutlarımı kapatıyorum zihnime.
Belki sağanak yağacak, Ama filizleri ağaç olacak sevgisinde.
Ne de olsa,14 asır önce için kaç kez ağladık görmeden!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aklımın Maveraünnehirlerini bembeyaz ellerin okşadı yeniden sevginle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aklımın Maveraünnehirlerini bembeyaz ellerin okşadı yeniden sevginle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
....................... Ve görmeden Yaradanı severken, Sevdiğini de görmek isterken, Asla kirlenmesin diye gözlerin; Kapatmak onu görene kadar, Gerçek ve de yalansız dünyada. ......................
Sayın Hakkın Sesi , bu çok özel ve çok derin bir abdestti.Bunu alabilmek için beynin çok eğitilmiş olması gerekir tabii.Tebrik edr sevgiler sunarım.
Ve görmeden Yaradanı severken,
Sevdiğini de görmek isterken,
Asla kirlenmesin diye gözlerin;
Kapatmak onu görene kadar,
Gerçek ve de yalansız dünyada.
......................
Sayın Hakkın Sesi , bu çok özel ve çok derin bir abdestti.Bunu alabilmek için beynin çok eğitilmiş olması gerekir tabii.Tebrik edr sevgiler sunarım.