(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIM YAMALAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIM YAMALAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sabah 8 gece 3 edebiyat defteri seanslarına birazdaha takılırsam o beni boşayacak...anacım bir ikinci kişiye verecek bir 19 yılım daha yokki.geri sayım başladı artık:)))
en iyi yaptığım şeydi, şiir yazmak. şimdi sana küstüm... artık onuda yaparım, yarım yamalak!!!
KÜSÜNCE İLHAMLAR KAÇTI MI SEVGİLİ ŞAİREM ? :)) AMA OLMAZ ASLINDA KÜSÜNCE DAHA ÇOK GELİYOR İLHAM HANİ ONA SİTEMLERİ SIRALAYASIN DİYE :) TABİKİ BU DUYGUYA GÖRE DEĞİŞİR KÜSME CANIM, AZCIK NAZ DE VE BARIŞIN.ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLERİM YÜREĞİMDEN .SELAM SEVGİLERİMLE..
Bence küskünler daha güzel yazıyor. Çünkü konu bol. Hem haşlama hem taşlama hem sitem hem de sevgi iç içe oluyor. Nice güzel şiirlere diyorum. Saygılarımla
evet haklısınız aslında...ondanmı bu kadar mızmızlanıyoruz acaba?ne kadar çok kavga o kadar çok şiir.elbetteki şakaydı... çok teşekkür ederim sağolun.saygılar.
Söyle bakalım Can,bu sesleniş eşine mi yoksa! Şiirlere çok zaman ayırıyorsun diye benim eşim çoğu zaman kaşlarını çatıyor da...Sonuçta mizah yönümüz de vardır bizim.Nasreddin hoca dedemiz sayılır... Düşündürücüydü ifadeleriniz... Tebrik ederim can...En kalbi duygularla selamlarımı,saygılarımı sunuyorum...
Değerli Kardeşim ; O kadar güzel ve veciz yazmışsınız ki acaba gerçekten bir şey mi var diye sorasım geliyor ! :)) Çok ama çoook güzel bir sitem di .Tebrik eder saygılar sunarım.