(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖRDÜĞÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖRDÜĞÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa fakat içeriğinde çok geniş anlamlar taşıyan özel bir şiir okudum... Şiirlerinizde hep bir yaşanmışlık var gördüğüm kadarıyla,yüreğiniz sevgiyle dolu belli,hissettikleriniz samimi bir şekilde yansıyor mısralarınıza,kutlarım,saygılarımla...
demokrytos tarafından 10/27/2010 1:40:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Kardeşim ; Sayın Esma Kahraman 'ın düğümleri ile uğraşıyorduk.Son günlerde bakıyorum siz de kördüğümler atmaya başladınız. Çağımızda sevdalar tam da dediğiniz gibi oluyor.Biz anlayıp çözemiyoruz ama,onlar çözüyorlar mı ne ? Çok güzel dizelerdi.Tebrik eder saygılar sunarım.
Çok güzel kısa ve öz evet göz görür gönül sever bakar görür fakat seveni görmezse nasıl çözülür bu kördüğüm olursa ayran gönüllü çözüllür ya değilse kutluyorum yazan yüreği sevgi ve saygılarımla.
cemalus tarafından 10/23/2010 9:52:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
İpince bir düğüm at kalbimin dibine, Bir ucu sende olsun çek ara sıra kendine. İsmimi söylerken aşk yaşa benle. HUY EDİN BENİ SAKIN VAZGEÇME !! ... bırak çözmesin,yakışır gönüle düğüm...harikaydı tebrikler...
ATILAN KÖRDÜĞÜM HER DAİM YÜREĞE SIMSIKI SARILMAYA VESİLEDİR...YÜREK HER DÜĞÜMÜ ÇÖZDÜKÇE SON DÜĞÜME KADAR BİR CENGAVER HALİNE GELİR Kİ BUDA İNSANIN EN BÜYÜK KAZANCIDIR...*** YANİ ACILARDAN DERS ALMAKTIR DİĞER ADIDA.***
KISACIK AMA DERYA ...NE YAZSAN AZ GELECEK...KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM SELAM VE DUA İLE
sağolasın cannnnn.sana katılıyorum tamamen.bizim buralarda bide derlerki( düğümü sabırla çözen kaynanasıyla iyi anlaşır)ben acayip düğüm çözerim.gerçi bazen alıp fırlatıveresim geliyo ama neyseeeeee:)))
Sevgili şiir dostu,öyle bir şiir yazıyorsunuz ki.Çözmek olduğu kadar yorum yapmakta imkansız, Bence şiir bu.Keyifle şiirinizi çokca okudum.Kısa oldugu,az olduğu için sanmayın.. Dilerim şiiriniz yorulmamış,eskimemiştir. Yazan yüreği gönülden kutluyorum.. Gönül mutluluğunuz kör düğümün çözülmesi ile olacaksa,yardımcı olun kör düğüm çözülsün.. Sahi,neden yardımcı olmuyorsunuz.? Yorumumu hoş görü ile karşılayacağınız umudu ile,saygılarımı bırakıyorum sayfanıza.
valla hocam biz yazmayı sevenler,bir kaşık suda fırtınalar koparırız kalemle, bunuda öyle düşünün.ağızdan çıkan lafın geri dönüşü olmadığı için çoğu zaman susmayı tercih ederim.amaaaa iş yazmaya gelince,ver yansın,yak gemileri oluyo:))bu güzel yorum için sağolun.saygılar.
teprikler,başarılar.
İpek Yolu