hüznü eritip başımdan döktüler hoş kalamadı narin deri yandım ellerde ’sözde merhemler’ sürmesem de içsem geçmez izler vay ki ne yanmışım…
ana tasa baba tasa koca tasa evlat tasa madde madde maneviyatsızlık değiştirmek hangi hadde altında ezildiklerim hiçe sayamadıklarım dayanılmaz bu defa kanunlar assın beni…
son isteğim olmayacak her son ölüm doğururken her son urgan yağlarken kurtarın diyemiyorsam olmayacak son isteğim mübarek olsun…
kalbimin karartısı yanında gecegüneş gibi parlarken ey/vah diyemedim ey/vallah!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaz Olsun Kefenim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz Olsun Kefenim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizden hoşuma giden bir bölüp alıp yorumlamak isterdim; fakat her mısrası güzel olduğu için birini diğerinden ayırmak imkansızdı.Yanan tenin değil yanan yüreğin duygu yüklü serzenişini kutluyorum.Başarılar...
hohlayıversem ey/vah ların tükenir mi ki? Yedeğind e hep sevgi taşıyan gözlerinden sevgi sunan yâr olmaz biz gibilee bu hayat olsun varsın, Rab olsun yaren...
"madde madde maneviyatsızlık değiştirmek hangi hadde"
...
canımsın kalemin bir yazar, pir yazar gördüğümde kalbim pır eder...:)