Boş bir sokağa süpürmezden önce güzlerimi yağmurun kına tutmaz söylencesi gelirdi nasılsa her sıfatla tamlanırdı eksik bir çocuk.
serçelerin tangosuna eşik olan basamak senin masmavi ellerin var bulutsuzluk günlerinde bir salkım güneşe bin yıllık şarap akşama ana renkler giyindirdik görebileceğimiz en yamalı şalvardı dağları karanlık köylerin üzerinde ipekle tirildeten dansına şaşırmayalım her defasında ey güneş! seni doyumsuz Kazanova.
ince ten, ayazımda korunmasız kalkan içime giydiğim, demirden yelek kadar çaresizdi gece patikalarımı çobanlara toplatsam ne çıkar
en iyi onlar bilirdi kıdemini rüzgârın, şakağında dağılmış saç, beyaz kurdele, atık kement leş kuşları bile ezberledi güzelliğinizi siz ölmezden önce bir vakit sonbahardı, boş sokak, kökle sulanmış yaprak her yaşanmışlığı secdenize döktüğünde küskün ırmaklar, saçınızda taraktı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SALKIM GÜNEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SALKIM GÜNEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en iyi onlar bilirdi kıdemini rüzgârın, şakağında dağılmış saç, beyaz kurdele, atık kement leş kuşları bile ezberledi güzelliğinizi siz ölmezden önce bir vakit sonbahardı, boş sokak, kökle sulanmış yaprak her yaşanmışlığı secdenize döktüğünde küskün ırmaklar, saçınızda taraktı…
yağmurun kına tutmaz söylencesi gelirdi nasılsa
her sıfatla tamlanırdı eksik bir çocuk.
hazla okuduğum bir şiirdi,her sıfatla tamlandı içimizdeki eksik çocuk.
sanatı işlemiş kalem nakış nakış beğenilerimi bıraktım sayfanıza.
tebriklerimle...