(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey Gönül Gel artık; Gel de yak Bir pervanenin kanadında ateşlere tutulayım Seninle aşkın oduna kor alev olup yanayım .......................... Çağrıların ne kadarına kulak verilir bilinmez. Güçlü kaleminiz susmasın kutlarım Saygılar..
Ey Gönül Gel artık; Gel de yak Bir pervanenin kanadında ateşlere tutulayım Seninle aşkın oduna kor alev olup yanayım
Gelmeyeceksen eğer; Bırakma, beni bana Al yanına Dudaklarımdan son olarak adın dökülsün Gönlümün son sözü, kasemi ismin olsun…
Sonbahar şiirlerinde hüznün ve aşkın duygunun zirve yaptığı bilinir.Hocam bu kadar güzelliklerin bir arada olduğu akıcı duygu yüklü şiirinizi hissederek okudum.Kutlarım yazan kaleminizi ve de emeği selam ve saygılarımla.
çok ama çok güzel bir şiirdi. duygu yoğunluğu inanılmaz güzeldi. olağanüstü bir yüreğin sesi kaleme işlemiş. taktirlerimi bırakıyorum sayfanızda ve ALKIŞLIYORUM....
Gel artık;
Gel de yak
Bir pervanenin kanadında ateşlere tutulayım
Seninle aşkın oduna kor alev olup yanayım
..........................
Çağrıların ne kadarına kulak verilir bilinmez.
Güçlü kaleminiz susmasın kutlarım
Saygılar..