Okuduğunuz şiir 15.9.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Eflâtun
Alaca karanlıkta uyuyor yüzün Duvarlarda resmin Avuçlarımdan dökülüyor eskimiş takvim yaprakları Dudağımda sönüyor mor menekşe Şimdi her yer eflâtun
Sarılmak özleme Ve sana ait her şeyi geride bırakmak Sen son çocukluğumdun Kahkahalar dolusu şımararak
Yangın var bu şehirde Sana yazdığım bütün şiirlerimi tutuşturdum Ey yüzüme yalnızlığımı haykıran ayna Kırıl kırılabildiğin kadar sende Müşterek kederimizin Ş e r e f i n e
Sana inanmıştım sevgili(m) Sen ruhumu yıkadığım efsunlu sunak Sen saçlarıma yedi koldan uzanan yeşil ırmak Bana borcun yok sevdiğim için Ellerini Gözlerini Ve yüreğini...
N a s ı l s a gidecektin “Ayrılık mı; beni aşka terkettiğin için seviyorum seni!”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eflâtun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eflâtun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nihayet yoruma açmışsınız. Şiirleriniz fotoğrafınızla birleşince genel olarak yoğun bir kırılganlıkla beraber aşmışlık duygusu aşılıyor. Okuru hiç içinde olmadığı hayatların içine çekerek yaşanmışlık hissi veriyor. Tabii ki bu sizin ve şiirinizin başarısı. Bu komşu evine yatıya gidip de yatağı, yorganı, odayı, ışığı, duvarları, ve en önemlisi yastığı yabancılamamak gibi bir şey. Dedim ya bu şairin ve şiirinin başarısı. Tebrik ediyorum.
Sana inanmıştım sevgili(m) Sen ruhumu yıkadığım efsunlu sunak Sen saçlarıma yedi koldan uzanan yeşil ırmak Bana borcun yok sevdiğim için Ellerini Gözlerini Ve yüreğini...
o kadar güzel ki..dizeler..sevginin anlamı bu işte..hiç beklentisiz çıkarsız..seven kişi sevdiği için hiç pişman olmaz..ayrılık da olsa..kutlarım... şairem...değerli kalemine ve ruhunun güzelliğine..her zaman hayranım..saygımla..sevgiler..
N a s ı l s a gidecektin “Ayrılık mı; beni aşka terkettiğin için seviyorum seni!”
İnsanlar ayrılınca daha bir aşk kokuyor ortamı....Bilmiyorum ilahi bir durum bu...Allah bize bu duyguyu böyle yaşamak için vermiş olmasaydı;yaşayamazdık...Bir ağaç,bir kedi,yerdeki çöpler,deniz....Herşey sevgiliyi hatırlatır ayrı kalınca....Ama vuslat olduktan sonra anlaşılmıyor tam manasıyla...Aşk yaşanmıyor...Ondandır ki;tüm aşklarda ana engel ayrılık....
Aşkı tanımak ve aşka dair fısıltıların içine gömülebilmek ancak terkedilince oluyor galiba... Ve aşkın gizemiyse burda saklı bence. Değilse bu ve benzeri şiirler yazılabilir miydi ki acep..!
duygu yğunluğuyla güne gelen güzel bir şiirdi okuduğum. fakat mısrlardaki ses ahengini kelime değişkliği yapılarak bir daha gözden geçirilmesini öneririm.
öncelikle teşekkür ederim. dikkate almak kaydiyla yorumunuzu hangi mısralarda ses ahengi değişikliği olabilir sizce* bir öneriniz olursa şiir adına sevinirim....
Yangın var bu şehirde Sana yazdığım bütün şiirlerimi tutuşturdum Ey yüzüme yalnızlığımı haykıran ayna Kırıl kırılabildiğin kadar sende Müşterek kederimizin Ş e r e f i n e
Sana inanmıştım sevgili(m) Sen ruhumu yıkadığım efsunlu sunak Sen saçlarıma yedi koldan uzanan yeşil ırmak Bana borcun yok sevdiğim için Ellerini Gözlerini Ve yüreğini...
N a s ı l s a gidecektin “Ayrılık mı; beni aşka terkettiğin için seviyorum seni!”
merhaba güzel insan güne düşen şiirinizi kutluyorum her yer eflatun olsa da bu yangın hiç bitmesin bitmesin uzak şehirlere hasretin her aşk kendi kimliğini doğurur ayrılksız aşkla çarpsın yüreğiniz aşkla kalın
Doğruyu söylemem gerekirse eflatun rengi çok severim;nedeninide bilmem.Beni çeken çok esrarlı bir havası vardır. Bu değerli sayfada eflatunu görüncede kayıtsız kalamadım. Şiir kadın yürekten kutladım.Selam,saygı...
yani... doğal olarak hepimiz başka yerlerde de yazıyoruz... inanın çok üzüldüm yorulmanıza ben hatırlatayım bir daha yorulmayın keşke bari yorum bırakmasaydınız ikinci bir yorgunluk oldu.. helal edin ne yapalim..
her yer al al şımarırken gece sabahın şafağındadır eflatun gece güneş ısıtırken günün ışıklarını gün güneşte yangın güneş dünden eflatun her koyu renktir aşkın sen bende şafak şafaksa bilmece................hasret özlem aşk.............................saygımla tebrikler