(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
G / ÖÇ MEVSİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
G / ÖÇ MEVSİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gün bir yere Konmak ne güzel Bulanmadan, donmadan Akmak ne hoş
Dünle beraber Gitti cancağızım
Ne kadar söz varsa Düne ait Şimdi yeni şeyler Söylemek lazım ....alıntı.
Eylül'ü çok severim nedense hüzünleri bizler yaratıyoruz nedense.
ölmüş eşşek kısmını çok sevdim. bende çok söylerim o sözü. kısa anlamlı şiirdi usta. bazen de göç gerekli diyorum. yeni iklimler yeni şiirlerle tebrikler kaleminize.
Ustam nedir bu Eylülden cektigimiz,unutulmuyor hüznü daha bi baska. Yüregin yine anlamli dökülmüs sayfana. Senin,edebiyatdefterinin ve hatta bütün Türkiyenin bayramini kutlarim.Burdan kucak dolusu selamlar. Sevgimle
ülkemiz gerçekleri yazılmış sanki... ben öyle yorumladım:) hep balıklar bulanık sularda avlandılar eylül kara göç mevsimi...ama gidecek yerimiz yokki:)))) yüreğine sağlık hasreti isa
hayatın kendisine hazırlayıp verdiği repliğin sışına kim çıkabilmiştir?
g/öç neye dair?
ölmüş eşek NEREDE...NASIL...NİYE ölmüştür?
kurttan korkmasına sebep ne?
bunların zemininde yatan nedenler bulundukça sonuca en kısa yoldan gidilir...işte bir takım şeyler nedeni bulununca sonucun gelmemesi abes olurdu isa hocam...kim durup dururken göçer ya da öce soyunur?
ama bariz bir şey vardır ki o da AÇ GÖZLÜ olmamak , elinde olana sahip çıkmak, etrafındakilerle barışık ve sevgi dolu yaşamak adına üzerine düşeni yapmak...yapılmıyorsa ve daha fazlası istenip bekleniyorsa ÖÇ te olur GÖÇ te.....
ŞİİRİN ÖZÜ ÇAPILAN ÇARPITILAN HAYATIN GERÇEKLERİNİ İÇERMEKTE KEŞKE OKUYANLARDA BU ŞİİRDEKİ SORULARI KENDİLERİNE SORABİLSELERDİ.....
selam ve dua ile
hüzün şairi tarafından 9/10/2010 11:20:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
merhaba ustam çok teşekkürler biz öncelikle kendimize karşı somumluluklarımızı yerine getirmeliyiz önce kendimiz olmalıyız önce kendimizle barışık kendimize yoldaş olmalıyız sonra etraımızı güzelleştirmek yanlışları düzeltmek için uğraşmalıyız kuşlara konacakları dallar çocuklara güzel yarınlar bırakmalıyız yoksa göçme vaktidir usta aşkal kalın iyi bayramlar
Ne kadar doğru , ne kadar veciz ve ne kadar nükteli bir şiir . Hayran olmamak gayri kabil. Evet, artık insanlar kendi gölgesinde korkar oldu , bu gölge kendisinde saklı olsa bile. Nerden , hangi taraftan, neyin , nasıl geleceği ve nasıl bir hüsrana uğratacağı belli değil. Bu nedenle İnsanlar , tezikmiş kuşlar gibi nereye tüneyeceğini ve de göçeceğni bilemiyor. Bir taraftan da bu göçler göç ederken Öçleşebiliyor. Yürekler kabarıyor, beyinler zonkluyor ve tansiyon 140 ın üstüne çıkıyor. Bu zaman işte o zaman . Bütün bunları süzgeçten geçirmeli ve arı,saf,temiz ve doğru bir raya oturtmalı. Yoksa bulanık sudan balık avlamalar ve bu avlardan faydalanmalar en acımasız bir şekilde devam ediyor ve edeceğe benziyor. En sonundan da yelkenler fora edilip , <<ölmüş eşek kurtan kormaz>> diyerek , hem oyunculuklarına ve hem de figuranlıklarına devam edecekler taa ki , mazlumların , mezalimlere galebe çalacağı zamana kadar. Seni, en içten sevgilerimle kutlar ve yoğun çalışmalarının başarılı bir şekilde devam etmesini dilerim. Ayrıca , Bayramını kutlar , daha nice sağlıklı , mutlu ve huzurlu bayramlara ermeni temenni ederim.
ne göc ne de öc bana hitab etmez mesela. bulaniklik karanlik ruhlara has onlar da yasarken ölmüs zaten. degisik bir siirdi her zamanki gibi güzel hayirli bayramlar diliyorum degerli dost sonsuz saygimla
dirisi kaçmaya yeltenir....ölüsü zaten leştir..... kurtlar genelde leş yemez dostum ..doğada o görev sırtlanlara verilmiştir...vede akbabalara ... onların görevi doğanın dengesinin bozulmasını engellemektir , bi nevi çöpçü yani...
şiir çok manidar.... tebrikler... bu kadar kısa bir metine bunca anlam yüklemek herkesin harcı değil.. kelimeleri kullanıştaki ustalığınızı kutluyorum... saygılarımla...... iyi bayramlar....
merhaba canım dostum çok teşekkürler sevinci nasıl paylaşıyorsak acılarda da elelle yürek yüreğe olmalıyız meraklanma şiir bulur seni iyi bayramlar diliyorum yine de annen için bir gün fazla yaşaman dileğiyle saygılar selamlar
merhaba ustam çok teşekkürler iyi bayramlar 6 gündür sinema günlerimiz vardı gelseydiniz keşke çok sanatçı geldi az önce de musa eroğlu konseri vardı aşkal aklın komşu kıyılara iyi bakın
gölge kendisinde saklı
kimse bunu bilmiyor
bilen var, bilen olmasa dengesi bozulurdu dünyanın
en azından bu şiirin şairi biliyor , bir de ben...