gecede uzun bir sessizlik aldı başını gidiyor, duvarda eski bir saat kulağıma sesi doluyor, dop dolu içim ses soluk dokunsa akasım geliyor, sarhoşum gece vakti başım pervane dönüyor...
küçük bir pencereden bakıyor gözlerim, ağlıyor, ne yaradır içimdeki, yıllardır kapanmak bilmiyor, eskidim bakmaktan ahh o yollara yüzüm gülmüyor, gelmiyor giden bilirim ama gönül işte dinlemiyor...
içim daralıyor, gözlerim kararıyor, canım yanıyor, sabır bile küskün, vazgeçlere dönmüş yola düşüyor, yıllar usandırdı yalnızlığı ayrılıp benden hiçleri brakıyor.. unutulmuyor işte ilk aşk, illaki bir yerde yarası kalıyor...
adı aşk olan duygum şimdi cinnet oluyor, çıldırtıyor. geçiyor zaman geçtikçe ölüm adım adım yaklaşıyor, ne çare çare nerde yakıyor, yıkıyor ,ardına acı katıyor, unutulmuyor ilk aşk illaki bir anısı onu ayrı hatırlatıyor....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ilk aşk unutulmuyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ilk aşk unutulmuyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içim daralıyor, gözlerim kararıyor, canım yanıyor, sabır bile küskün, vazgeçlere dönmüş yola düşüyor, yıllar usandırdı yalnızlığı ayrılıp benden hiçleri brakıyor.. unutulmuyor işte ilk aşk, illaki bir yerde yarası kalıyor...
kutlarım şairim ince yüreğini dilerim kimse incitmesin kalbini ağlamasın gözlerin sanallıkla çarpmasın sevse bile aldırmasın aldırsa da aldatmasınn... tebrik ederim çok harikaydı...
EVET ASLA UNUTULMAZ FAKAT UNUTULMAK OLURSA SONUNDA İŞTE UNUTANIN UNUTULANA KARŞI OLAN BU VEFASIZLIĞI DÜŞÜNDÜRÜCÜ VE ÜZÜCÜ OLUR, TEŞEKKÜRLER, TEBRİKLER, SAYGIMLA,SELAMLAR...
ilk aşk asla unutlmaz kalbe dolan ilk damla gözlerdeki ilk yaş titreyen dudaklarda terennümler mide ağrısı gaz sansıcı unutulmaz kızaran yanaklar kekemeli sözcükler ellerin terlemesi asla unutulmaz deniz
hoş geldin sayfama gönül denizi dilerim acılar rüzgarla ayrılır içinden ve en güzel anlar mevye verir yediveren teşekkür ederim saygı ve selamlarımla deniz dost
dilerim keşkeler uzak dursun yüreğine hüzün olacaksa illaki olsun tatlı sedada ama dileğim mutluluk olsun yarınlarında teşekkür ederim saygı ve selamlarımla..
sabır bile küskün, vazgeçlere dönmüş yola düşüyor,
yıllar usandırdı yalnızlığı ayrılıp benden hiçleri brakıyor..
unutulmuyor işte ilk aşk, illaki bir yerde yarası kalıyor...
kutlarım şairim ince yüreğini
dilerim kimse incitmesin kalbini
ağlamasın gözlerin sanallıkla çarpmasın
sevse bile aldırmasın
aldırsa da aldatmasınn...
tebrik ederim çok harikaydı...