bu defa kış erken düştü yeşil dağların üstüne, eteklerinde esen rüzgar sert vurdu iliklerime, varlığın aydınlık ve güneşti ya yaşamdı birde, yokluğun kara kış karanlık,zemheri caba birde...
göçmen kuşlar kaldı yol ortasında çelişkilerde, kardelenler hazırlıksız yakalandı şaşkınlık içinde, tabiat küstü değişti düzen dünya döndü tersine, varlığın dengeydi ya dengesiz kaldı kainat gidişinle..
bakma denize boşuna martılar terketti onu senle, küstü kumlara, kırdı dalgalarını, daldı sesizliğe, bakasın gelirse ardında anlarsın yıkılışını mabedin, sen tanrıçaydın senden sonra yaşam yitirildi bilesin..
okuduğun bunca söz karamsarlığımdır isyanım sevgili, habersiz gidişinden sonra ben bu hale düştüm isyanlı, dünyam sendinki,nefesim sendin, yoktu başka anlamı, sen tanrıçamdın sevgili söyle neylerim sensiz dünyayı....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gidene mektup şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gidene mektup şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tabiat küstü değişti düzen dünya döndü tersine, varlığın dengeydi ya dengesiz kaldı kainat gidişinle..
tebrik ederim... sonbaharlar nasıl da ayrılık ve hüznü belirtiyor mısralarda.... ayrılık yaşanmasın mısralara değsin ama yalan ayrılıklar olsun onlar. gönül dizelerini gönülden kutlarım..
göçmen kuşlar kaldı yol ortasında çelişkilerde, kardelenler hazırlıksız yakalandı şaşkınlık içinde, tabiat küstü değişti düzen dünya döndü tersine, varlığın dengeydi ya dengesiz kaldı kainat gidişinle
Desene kardelenler harcai oldu. Kardelen ve Hercai... İki çiçeklermiş... Bir gün aralarında anlaşır ve o yazın açmamaya karar verirler... İkiside kış ayında açaçaklardır... Ama hercai kardeleni yarı yolda bırakır... Ondan habersiz yaz mevsiminde açar... Ama kardelen sözündedir. Yalan söylemez yarı yolda bırakmaz... Kış ayında karı delerek toprağın altından tüm güzelliğiyle ortaya çıkar. Güzel şiirini kutlarım saygı ve sevgilerimle...
varlığın dengeydi ya dengesiz kaldı kainat gidişinle..
tebrik ederim... sonbaharlar nasıl da ayrılık ve hüznü belirtiyor mısralarda.... ayrılık yaşanmasın mısralara değsin ama yalan ayrılıklar olsun onlar. gönül dizelerini gönülden kutlarım..