şimdi başlasam yazmaya o aşk dertlerimi, dayanmaz kalemim bu derte öldürür kendini, ki aşk bu hangi yürekte derin yara açmadıki, olmayacak böyle yakmalı bu aşkı acılarla belki..
dolanır gönülden gönüle bazen bir vampir gibi, bir adını adını ansın düşer peşine eşkiya gibi, bin aşıkta ancak vardır hazzına varan on kişi, sürmez bu böyle hapsedip bu aşkı dersini vermeli...
uzak tutmalı kanayan yaralardan onlar iyileşmeli, yoksa kalmıyor yüreğin sevme bir yudum cesareti, bu aşk nerden geldi nasıl geldi nasıl güzel edilmeli? böyle gelmiş böyle sürmemeli bu aşk dizginlenmeli..
bak şairlerin yazdığı binbir duygu dolu eserine, hangisinde can yakmıyor ağlatmıyor hangisinde, daha nice can yakacak bu aşk olmayacak böyle, ya değer katılıp yeniden işlenmeli yada katledilmeli...
onsuzda olmuyor ya o yüreğin bir vazgeçilmezi, sarsan olmuyor atsan hiç olmuyor çaresi neki, binbir dide sor aşkı mutlulukla acının kendisi, ne edilmeli bu aşka dost bunu sen söyle bari...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........söyle bu aşkı ne etmeli... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........söyle bu aşkı ne etmeli... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
onsuzda olmuyor ya o yüreğin bir vazgeçilmezi, sarsan olmuyor atsan hiç olmuyor çaresi neki, binbir dide sor aşkı mutlulukla acının kendisi, ne edilmeli bu aşka dost bunu sen söyle bari... ....Kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş...Söyleyecek söz yok aşk üstüne...Zaten durmadan yazıyoruz adına şiirleri... Tebrikler..ESRA
onsuzda olmuyor ya o yüreğin bir vazgeçilmezi, sarsan olmuyor atsan hiç olmuyor çaresi neki, binbir dide sor aşkı mutlulukla acının kendisi, ne edilmeli bu aşka dost bunu sen söyle bari
ne denir aşk işte adı üstünde güzeldi çok güzel dizelerdi saygılarımla
onsuzda olmuyor ya o yüreğin bir vazgeçilmezi, sarsan olmuyor atsan hiç olmuyor çaresi neki, binbir dide sor aşkı mutlulukla acının kendisi, ne edilmeli bu aşka dost bunu sen söyle bari...
Yaz arkadaşım Varlığının kıymeti bilinmiyor Silinincede, karalanmıyor Umudu seviliyor Aşk bu...
onsuzda olmuyor ya o yüreğin bir vazgeçilmezi, sarsan olmuyor atsan hiç olmuyor çaresi neki, binbir dide sor aşkı mutlulukla acının kendisi, ne edilmeli bu aşka dost bunu sen söyle bari...
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
sarsan olmuyor atsan hiç olmuyor çaresi neki,
binbir dide sor aşkı mutlulukla acının kendisi,
ne edilmeli bu aşka dost bunu sen söyle bari...
....Kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş...Söyleyecek söz yok aşk üstüne...Zaten durmadan yazıyoruz adına şiirleri...
Tebrikler..ESRA