bitti denen aşk bu denli acı katıyor unutmak nasip olmadı bu kula şimdi onun anılarında sigara gibi yavaşça yanıyor..
doğarken yeni bir gün penceremden ısrarla içeri, yüzümde bir hüzün anlamsız kılar onu yıllardan beri, bakıpta duvardaki resimlere dağıtırken ben kendimi, kalemim dargın bana yazmıyor aşk adına şiirlerimi..
bir sevda nehrine düştü duygularım hep cebelleşti, bir savaş büyüdü içimde sardı beynim ve yüreğimi, ağlarken hıçkırıklar içinde yitirdim kendi cesaretimi, yazmıyor kalemim şimdi yazmak istemiyor tükenişimi..
adına ilk aşk denilen unutulmayan duygunun bu esareti, unutamamanın verdiği acının ve sancıların diş izi bendeki, bir mektup daha yazmak isterim sonların sonu ismindeki, ama yazmıyor kalemim bitti diyor ısrarla anla der gibi..
ben anlasam yüreğime söz geçmez yine kamçılar beni, yitik bir bakışım kara bir düşüm var kırıklığım var şimdi, barışamadım beni yazan dostumla istemiyor sohbetimi, yazmıyor kalemim hala sen diyorum diye dinlemiyor beni..
ne aşktır bu, ne dost braktı nede ufak bir yaşam hevesi, sonrasında yürek başka bir sevdaya düş bile beslemedi, öncesinde mutlu bir şairin yaşamından şimdi yokluk belirdi, yazmıyor kalemim son satırımda kırıldı oda beni terketti..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yazmıyor kalemim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yazmıyor kalemim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben anlasam yüreğime söz geçmez yine kamçılar beni, yitik bir bakışım kara bir düşüm var kırıklığım var şimdi, barışamadım beni yazan dostumla istemiyor sohbetimi, yazmıyor kalemim hala sen diyorum diye dinlemiyor beni..
Çok harika Hüzün şafak vaktini sarmış Darmadağınık gece... Şiir haykırıyor acılarını Nasıl duymuyor Nasıl dinlemiyor...
Sadece bittigini sanmışsınız.Öyle kolay degil yürege girenin çıkartılması.Sigara yanıgının yanında nedirki gönül yangını.Ama hiç olmazsa kalemin yazsınki bir nebzede olsa efkarın dagılsın.Kutlarım.
Düşün ki, sevdiklerinden, doğup büyüdüğün topraklardan, çocukluğuna ait düşlerden çok uzaklarda bir yerdesin. Her güneş doğuşunda yeni bir güne başlarsın biraz olsun unutursun uzaklığını..Sonra akşam olur.. Yorgun ve yıkık sokak lambalarının altından geçerek yalnızlığının ikametine gidersin..
Dört duvar kapanır üzerine..Konuşursun,anlatırsın , anlattıkça ağlarsın kendine..bağırırsın ama öyle sessizdir ki çığlıkların yitip gider yankıların duvarlarda..ne seni soran olur ne sesini duyan.. Naralar atar ve eyyy diye bağrırsın..sonrasında "heyyyyy kimse yok mu?" diye bağırışların sürer.. yoktur kimse..
En çok olmasını istediğinde senden çok uzaktadır ve belki başka bir sevdaya yelken açmıştır..Kıvrılırsın ve yüreğinin içinde büzülürsün.. kıvranırsın.. kanarsın.. Geldiğin yerler gelip çakılır usuna.. Düşünürsün hep yaptığın gibi ama bu sefer düşündükçe üzülürsün.. Her üzüntünde ise yine düşünürsün..
Acılar ki, zemheri kadar karlı, uzak bir yol gibi uzun.İşte bu yüzden yürek kaleme, kalem deftere küser...
yüreğiniz var olsun
yüreğinize kaleminize sağlık