adını bile bilmediğim uzak bir şehirdeyim şimdi, senden kaçışımın kaçıncı günü onuda unuttum belki, ama bir şey var kaçamadığım oda dünden kalan esinti, unutmalıyım seni dünden kalan aşk elbet bir yolu olmalı..
başka sevmek çözüm olmaz bilincinde bakışlarım var, yağmurdan kaçarken doluya tutulma korkularım var, kardelen gücümü yitirmekteyim nerde nasıl çözüm var, unutmalıyım seni nice yaram deşen, elbet bir yolu var...
elde değilki düşünmemek hatırlatan yaşanmışlıklar var, ne zaman dokunsam yüreğime içinde acı gözümde yaş var, ne kadar uzaklaşsam yakınlaştıran çok büyük beynim var, unutmalıyım seni acıtarak yavaşça öldüren elbet bir yolu var..
yada dönsemmi geri şimdi yüzleşsemmi sen olan korkularımla, korkuya ya yine kapılırsam işkence gözlerine çıplaklığımla, ne acıdır seni sevmenin bedeli uzağında kapanmayan yaramla, seni sende unutmalıyım geliyorum, elbet sende bir çözümü var...
can senin beden senin denedim olmadı geri geldim ecelim sensen tez vur ben sana bağlı acıları çekemedim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
elbet bir yolu var! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
elbet bir yolu var! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tüm kaçışlarım sen adı altında kendimdendi... acıtan bir sensizlik vardı ruhumda ve bedenimde.. öyle bir yara açtı ki gözlerin yüreğime, derman olamadı senli sevdalarıma Lokman hekim bile...
Elbet bir yolu var oda seviyorsan sahipleneceksin, sonuna kadar mücadele edeceksin. Ama olmuyorsa sonu ayrılıksa bağlanmayacaksın özgür bırakacaksın. Sitem, sebep ve sonuç ilişkisi içerisnde anlam bütünlüğünü bozmadan fevkalade güzel bir şiir yazmışsınız. Özümseyerek okudum candan kutluyorum şairi... Sevgiyle...