(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doğal Afet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğal Afet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanırım oldukça geç geldi bu şiir ama Afet ablamız hızını alamadı sizin şiiri galiba yetersiz bulup bi şiir daha eklemiş:)))) ve hayret benim gözümden nasıl kaçmış bu
ve ben bu atışmanın devam etmesini bekleyeceğim
saygımla
eylül_çağlar tarafından 8/25/2010 4:45:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Toynak'ın oyununa gelmişsin tavla oynamışsın, Afetin oyununa geldin afete şiir yazdın. Karizman çiziliyor Habib haberin olsun Selam sevgi ve saygılarımı gönderiyorum her üç isme.
benim T ile uğraşanların halini görmedin mi patron... T ye dokundurtmam kim aldıysa yerine koysun onu
nefesimin kuvvetli olduğuna bir kere daha inandım eh bir duaya durursam karışımam patron demedi deme..
işte özlenen tablo budur olması gereken şeyler işte...kavgadan uzak sevgi dolu paylaşımlarda bulunmak ve gülümsemek ne güzel.. varsın herkes gülümsesinde değil T diğer harflerimde kalmasın yerinde hele o tacettin ...neyse iyi iftarlar diliyorum herkese.))))
Arkadaşlar aslında ben tavla bilmem, 3 yılda bir sefer hevese gelir çocuklarla oynamaya başlarım, bir kaç el yenilince sinirlenir kaldırır atarım bir daha da dokunmam bile. O gün sanırım Ansızın kızımın yanında beni üzmemek için yenildi ve gerçekten de şans da benim yanımdaydı. Şiir üstüne iddia etmeseydi bu olayı ortaya bile atacak cesaretim yoktu. Şiir söz konusu olunca ,hele de Ansızına bana şiir yazdırma olunca üstüne gittim, ve serbest de olsa adıma şiir yazdırttım. ne olur ne olmaz şiiri pasiflemeden kopyalayıp bilgisayarıma kaydeteyim de güzel bir günün anısı olarak bana kalsın. Pek yerinde rahat duran birisi değilim, her an kendimi attıracak bir şeyler yapabilirim, bu kalsın.
yorumun yarısını sildim o da şakaydı, ben kendimi de şiirlerimi de biliyorum, gerisi önemli değil. Bu güzel anıya gölge düşmesin hem de....
afet kırat tarafından 8/24/2010 6:24:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
bence de birbirini seven sayan iki dostun bribirine hoş bir şekilde yazdığı iki güzel şiir, güzel bir anı, gülümseyerek okuduğumuz ve ilerde gülümseyerek hatırlayacağınız hoş bir anı Öle değil mi, sevilerimle..
valla afet kıratlıyı kutluyorum. sanada geçmiş olsun kardeşim ama anlayamadığım bişi var TOYNAĞIN T sini ayırmanın manası nedir anlayamadım:-))) her dem sevgi ve saygımla...
yenilmekde bir meziyetttir ve herkes yenmek için kürek çekerken yenilmek için verilen gayret ayrı bir güçün temsilcididir.))) tamammm tamamm sustum geçmiş olsun.)) selamlar
Ağlatacağım seni diye başlıyorsanız oyuna ve hele şans hiç uğramamışsa size boynunuzu bükmeye çoktan hazırlıklı olun
Zarları sallarken bir de dua ediyorsanız içinizden ve her seferinde gele geliyorsa taşlar kaçmaya şimdiden hazırlıklı olun
daha oyun bitmeden başlıyorsanız gülmeye ve göz yaşlarınız için hazırlamadıysanız selpak burnunuzu silmeye hazırlıklı olun.
Marsı dünyada zannedip arıyorsanız etrafınızda 5-4 yenilmeye hazırlıklı olun
Saygıdeğer Üstadım, dostluğu, kardeşliği ve anıları böylesine ölümsüzleştiren yüreğinizi ve usta kaleminizi Canı gönülden kutlarım Daim saygı hürmetlerimle.....
Genç Ozan tarafından 8/24/2010 11:44:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Pers imparatorunun basveziri Buzur Mehir tarafindan 1400 yil once tasarlanan tavla oyunu; dunyanin en populer oyunlarindan biridir. Zaman kavramindan alinan ilhamla tasarlanan oyunun zamana boylesine direnmesi son derece etkileyici.
Senenin birligi olarak tavla bir tanedir. 4 kosesi 4 mevsimi, tavlanin icindeki karsilikli 6'sar hane 12 ayi, pullarin toplami ayin 30 gününü ,siyah -beyaz pullari gece ve gündüzü, karsilikli 12'ser hane gunun 24 saatini simgeler..
Eski zamanlarda Hint Imparatoru, satranc oyununu Pers Imparatoruna, yaninda bir mektup ile hediye olarak gondermistir. Mektubunda oyunla ilgili hic bir aciklama yapmazken soyle bir mesaj yazmistir.
Pers Imparatoruna; "Kim daha cok dusunuyor, Kim daha iyi biliyor, Kim daha ileriyi goruyorsa O kazanir. Iste hayat budur..."
Pers Imparatoru donemin en alim veziri olan Buzur Mehir ile bu mesaji paylasarak, ondan oyunu cozmesi ve kendisinin de karsilik olarak Hint Imparatoruna hediye edilmek uzere baska bir oyun icat etmesini ister.
Vezir haftalarca calistiktan sonra gonderilen satrancin her tas hareketini ve oyunu cozer daha sonra da on gunde tavlayi icad eder ve imparatora sunar. Hint Imparatoruna tavla oyunuyla birlikte gonderilmek uzere soyle bir mesaj hazirlanir.
Hint Imparatoruna; "Evet, Kim daha cok dusunuyor, Kim daha iyi biliyor, Kim daha ileriyi goruyorsa O kazanir. AMA BIRAZ DA SANSTIR. Iste hayat budur..."
Tavla oyununu seven biri olarak tavlaya böylesi hayat verdiğiniz için teşekkür ederim.Ben de kısaca bir öykü paylaşmak istedim... Saygılarımla
Cevabı yazacak dendi ansızın, Beklemeden yazıp dindi an sızın, Kendine yakışanı söyledi bak; Yeniliriken bile yendi ANSIZIN.
Tebrikler. Teşekkürler İmparator. Sessizliğindeki sesi çoktan görmüştüm ben. Yüreğin, ihlasın, büyüklere, geirçeğe saygın daim olsun. Sana yakışıyor saygı, sevgi. Selamlar.
T/oynağın oyuna gelip oynarsanız Doğal Afetle Tavla yenilmeye şimdiden hazırlıklı olun
Ağlatacağım seni diye başlıyorsanız oyuna ve hele şans hiç uğramamışsa size boynunuzu bükmeye çoktan hazırlıklı olun
COK ANLAMLI MNALI BİR YUREK EMEK SEİSİ OLMUŞ BİN SELAM OSLUN YUREKLİ GÜZEL KALEMNİ CANDAN KUTLARIM CANIM DOST SU GİBİ ENGİNE SEVGİLEERİMİ SUNARIM SAYIN ACN DOST
Afet Ablanın eli öpülür hakkaten geçmiş olsun kardeşim:) Sen dua ederken Toynak Abi beddua ediyor olmasın ? :) Neyse kısmet bir daha ki sefere rövanşını alırsın umarım. Hayırlı Ramazanlar. Saygı ve sevgilerimle...