(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gggg şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gggg şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Durup da gideceksin inat ile önümde Gün yüzü göremedim geçip giden dünümde Yine hasret çekerim gelecek her günümde Olmayacak hayaller kurup da gideceksin. Sürüp giden rüyalar görüp de gideceksin.
Sevgili Hemşerim sizi okmak bir ayrıcalık Bakıcanda iyi yorumlamış
tebrikler yürekten
Ayrıca o nefis yorumunuz için binlerce tşkler sevgili Afet Kırat hemşerim
oh be üstadım ne kadar farklı bir şiirdi içinde beddua da gördüm :) "gideceksin"leri bağlayıp sonraki mısralarla nefis bir örüntü oluşturmuşsun tebriğe değer, alkışlarım da sıralı gelir...
seslendirme harika idi, emeğine sağlık Bakican beyin
Elbette sevgili hocam beddualar hep insanlara yapılmaz ki... yollar ayrılıklar gurbet.... can acıtan ne varsa, eksik olsun hayatımızdan... demek ki bu şiirin de yine bir hikâye, hem de kurgu değil, gerçeğin ta kendisi. İşte bu yüzden çok değerli tüm şiirlerin... Hayranlığım boşa değil hocama. Sevgimle öperim gönül gözünden...
teşekkürler sevgili kalimera sevgili yorumcum. o eski bir şiirdi, eski bir yorumdu sadece seslendirme eklememiştim o zaman. şiir evden kaçan oğluma yazılmıştı ama hep yanlış anlaşılır beddua ona değil ayrılığaydı.
Ayrılık ne betersin ecel misin sen nesin? Kedi yesin, kurt yesin, seni köpekler yesin
edebiyatta iltifat sanatı vardır. bir konuyu anlatırken heyecandan dönüp başka bir şeye hitap edilir. bu genelde iyi bir seslenmedir ama ben beddua etmişim. aradan yıllar geçti işte o günden beri ne zaman yolda bir hana rastlasam irkilirim. çünkü sizde gizlenen dertleri ben bilirim. ey köyleri hududa bağlayan yaslı yollar dönmeyen yolculara ağlayan yaslı yollar
şair burada hanları anlatırken dönüp yollara hitap etmiştir. benim de yaptığım oydu.
Bu şiirinizi yürüyen merdivende Baydere'den dinlemiş çok beğenmştim. Yüreğinize kaleminize sağlık.Affınıza sığınarak şunu söylemek isterim ki sevgili ne kadar zulmetse de seven (Kedi yesin,kurt yesin,seni köpekler yesin) demeye dili varmaz.Saygı ve hürmetlerimle
Muammer abinin okumasını beğenmedim.Tüğlerime baktım ve hiç dikilmediler.Daha vurgulu, duygulu okuyabilirdi.Fon müziği şiire ayak uydurmuş ama şiir de okunası bir şiir.
Ne olursa olsun terk edilmeler, bırakıp da gidilmeler yıkıyor insanı. Bunları şair yürekler çok daha derinden hisseder. Şiirinizde sağlam bir kurgu olduğunu söylemeliyim. Her son mısranın durak sonrası bölümünü ondan sonraki dörtlüğün ilk mısrasına başlangıç yapmanız şiirdeki bağı güçlendirmiş.
"Olmayacak hayaller kurup da gideceksin. Sürüp giden rüyalar görüp de gideceksin."
Bu mısralar, ayrılanın yaptığı hatayı, içinde bulunduğu durumun bir zandan ibaret olduğunu vurgulaması bakımından çok güzel olmuş.
"Gurupta gideceksin tamam kararın kesin Ayrılık ne betersin ecel misin sen nesin? Kedi yesin, kurt yesin, seni köpekler yesin Kara bir kurşun gibi vurup da gideceksin."
Hiç şühpem yoktur ki, şiirin kalbi bu dörtlüktür. Onun üzerinde konuşmanın boş olduğunu düşünüyorum. Sadece okumak ve yürek sesini dinlemek en güzeli..