Evvel zaman içre bir diyara yolladık sevdayı Bir rüzgârın sırtına bindirip el salladık ardı sıra. Münezzeh bir mevhum oldu artık zamandan ve mekândan Hangi saatlerdi seninle bakışlarımızın birbirine değdiği Gamzelerine gönül düşürdüğüm hangi bir demdi?
Ben hicranın yaralı kanadı olmaya hazırdım oysa Razıydım yokluğunla varlığımı yıkışına Uçurumdan yuvarlamaya biriktirdiğim yaşlarım vardı Şiirlerin boynuna urgan geçirmiş bekliyordum Sen toplayıp geçerken hayalini ben sensizliğin taliminde neferdim.
Ayrıldık… Ayrılırken son kez gördüm kendimi gözbebeklerinde Hasret zebanileri götürürlerken bütün sevilmişleri Geride sıcağı tüten bir gönül kaldı.
Sen gidince ben kendimi attım uçurumdan, Urganı kendi boynuma vurdum. Öğütülmüş nice elem yutkundum. Zehirli bir şarkıda boğuldum.
Sonra…Gün, ay ve mevsimler sonra… Yıkık bir mabedin son mum ışığı gibi can çekişirken Bozuldu büyüsü bir sözle, acı çekmenin. Anlamı kalmadı bu kutsal duygu adına eriyip tükenmenin Sen… Sevdim derken Eskimiş sandallar bağlanan limanımı Ufuklarımı saran bin bir ton kızılı Değişken mevsimlerimi Kışta yazımı, hazanda baharımı Günde gecemi, gecede rüyamı Saçlarımı karıştıran rüzgârı Sesimi, soluğumu, ruhumu… … Anlıyorum sadece bir yalana kanan çocukluğumu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK UĞURLAMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK UĞURLAMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi yeniden şiirle görmek ne güzel. Hem de çok sağlam bir şiirle Yalnız özellikle mısra sonlarındaki virgüller dikkat dağıtıyor. Çok gerekli değil bazıları.
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum size. Uzun bir aradan sonra sizden yorum almak önemliydi. (Virgülleri kaldırdım hocam, haklısınız dikkat dağıtıyormuş.)
Kutladım efnedim.Selam,saygı...