(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜR DİLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜR DİLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK DEĞERLİ SAYGIDEĞER AFET HANIM SİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM NEFİS BİR ŞİİR YAZMIŞSSINIZ VİDEO İSE MUHTEŞEMDİ SESLENDİREN İSE ŞİİRİNİZE AYRI BİR GÜZELLİK VE HOŞNUTLUK KATMÖIŞ SİZİ VE EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARINIZI CANİ YÜREKTEN KUTLUYORUM EFENDİM SAĞLIĞINIZ HEP DAİM OLSUN KIR ÇİÇEKLERİ BAŞINIZA TAC YÜREĞİNİZE HUZUR MUTLULUK SAĞLIK DEVA OLSUN SEVGİLERİMLE................ SONGÜL BOZKA ÖZGÜN AĞLAYÜREĞİM BİLECİK(İKAMETİM) SİNOP ( MEMLEKETİM ) SEVGİLER SELAMLAR
afaet hanım bende özüe dilerim sayfanıza ziyarette geç kaldığım için şaşkınlık içindeyim ne süper arkadaşlar ve kalemler tanıyorum gün geçtikce ayrıca mutlu oluyorum tiryakiniz oldum bile lütfen çiçek bıraktım sevgilerimle kabül ediniz güzel insan
Bir reklamda söylendiği gibi'kalbinizi görseydiniz ya da elinizde olsaydı ona şimdiki gibi mi bakardınız?' Hiç kimsenin evet demesi mümkün değil sanırım bu soruya .Görmek mümkün olsaydı onu hiç incitmemek isterdik mutlaka..Ama görme imkanımız olmadığı için onu hep unutup ;yıpratacak şeyler yapmaktayız.. Size büyük geçmiş olsun,bizlere de bu konuyu hatırlattığınız için ne kadar teşekkür etsek azdır..Tebrikler..Slm sevgi ve sağlıkla kalın..ESRA
siirden once sair demeliyim , iste sair , sairdir siiri dile getiren . Yine beni sasirtan bir siir , çok yonlu gorus açisi, bilgi dagarcigi ne demeliyim daha, sadece payima tebriklerimin ictenligini sana ve sayfana birakmak duser , selam ve saygilar ablacigim.
asil yüreklim dün tevafuken yazı bölümünde okumuştum meğer şiir de varmış:) evet o vefakar dost ne çok şeye katlanıyor ne çok kırgınlıkları taşıyor benliğinde hem de hiç gocunmadan.. bizse onu üzmeye devam ediyoruz emanet olduğunu unutuyoruz bazen.. en sadık arkadaşımız oysa kalbimiz.. asil yüreğine sevgilerimi bırakıyorum ..sevgimle her dem..
Ben de önce yazıyı okuyalardanım. Şiiri sonradan fark ettim. Şiirlerini kendi sesinden dinleme şansına sahip şanslı kişilerden biri olduğumu ifade etmeme müsaade edin lütfen. Henüz bunu dinliyemedi isem de...
Tebrikler sevgili Ablacığım. Bize kalbimizi yeniden hatırlattığın için.
Ben şiirin sayfada asılı olduğunu sonradan gördüm. Yazıyı okumuştum önce. Şiirin detaylı açıklaması vardı ve çok güzeldi anlamı. Selamlar,sevgiler yeniden.
Afet hanım, yazınızı okumasaydım bu şiiri bir kişi için yazdığınızı düşünebilirdim ama yazınızı okuduktan sonra bir an gerçekten çok üzüldüm.
Bakmamız gereken ne değerli yerimiz kalbimiz ve beynimizdir. Biz onları öyle hor kulalnıyoruz ki, bize snyaller vermesine rağmen dayanır diyerek ihmal ediyor, hep daha fazlasını doldurmaya çalışıyoruz.
Şiiriniz bana gerçek anlamda çok büyük ders verdi. Size çok ama çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Kalbinize de bundan sonra çok iyi davranmanızı ve uyarılarını da dikkate almanızı tüm kalbimle diliyorum.
Afet ablam çok geçmiş olsun aslında bir çoğumuz o dört odalı eve hiç bakmıyoruz sıgara alkol kızartma kırmızı et yağlı en önemlisi eksersiz yapmama birde büyük şehrin stresi Allah bağışlamış
Bir gün bir şiirimi düzenlemenizi istemiştim sizde düzenlemiştinizde ben yinde sizin yazdığınızı yanlış yapmıştım o zaman bana kızmıştınız bende çok üzülmüştüm O günün yerine bugün sizden çok özür dilerim sizi kızdırdığım için beni bağışlayın........
Kızmış olabilirim, bazen çabuk öfkeleniyorum, aslında yapmamam gerekir biliyorum ama oluyor işte. Ablanızın yaşına verin, siz de beni bağışlayın. Bir daha size kızmayacağım, söz....
...Afet ablacığım ,gündüz okuldayken bakmıştım bu farklı ama sahip olduklarımızın kıymetini bilmemizi anlatan güzel şiirinize ama vakit bulamayıp bir şeyler yazamamıştım..
..bir nefes için bile iki kere şükretmeliyiz Rabbimize.. ne çok güzellikler ikram etmiş bize..ancak kaybdilince anlaşılır,derler ya..bence varken de anlaşılmalı...çünkü görüyoruz nice evsizleri ,bir güleryüze dahi muhtaç olanları..
..şiir yazılır mı eve? diye düşünür ya hani insan ,içinden de sorar ..şiir her şeye yazılır ,yeterki yüreğinde paye biç ona ,değer ver...
...ben bu bakış açınızı seviyorum ..zannediyorum , alyans , adlı şiirinizde de bunu yakalamıştım...ve birçok şiirinizde de olayların farklı boyutunu görüşünüze gıpta etmiştim..iyi şair olmak ,herkesin gördüğünün dışında görebilmek ve onu en güzel haliyle mısralara aktarabilmek değil midir???
...tebrikler ablacığım...
Mürsel Emre DOĞAN tarafından 4/7/2010 10:20:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bölüme bakamayacagim ama siirden anladigim yorumu yazmak daha dogru geldi bana. Bir kac bilgi üzerine takisan iki yürekten, sayfasinda bulundugum sair, aslinda kötü niyetli düsünceleri olmasa da bir kac yanlis fikrin dogmasina sebep olmus ve diger yürek ise ben dogruyum dedikce, Saire hep bunu bir gururlanma diye algilamis ve kizmis / dürüstlügünden Bir müddet sonra anlamis ki, gururlanan yürek aslinda hakliligindan o kadar konusmus,simdi hem fikirler nihayetinde..
Evi, asi olanlar kendi benliginde yetinmeyi severler, hic bir amac yoktur degil mi ?
Anladim afet hocam..
Nedense, cocuklugumda annemi hic hata islemez sanirdim ve en cok o dogruyu bilir sanirim Büyüdükce anladim ki o da hata yapabiliyormus, sadece ben ona sevgimden bu kadar büyük inanmisim..
Iste öyle bir sevgi de sana karsi bulunmakta, Ne yaparsan yap gözümde en güzeli ve en dogrusu, tanimadigim halde
bu güzel şiiri kim için yazdığınızı tahmin ediyorum....bir öfke ile yazdı......üzüldü......keşke kırmasaydım....o söyledi ben alacaklı olsatdım der gibi....geldi....yanılıyormuyum usta kalem....yinede rahat olun ilk adım sizden bu asalette size çok yakışıyor.....saygılar dolu kalem...
Gönlü şair ablam,hep düşünmüşümdür eşyanın dilinden anlayan varmıdır diye. Yalnızca benimlemi konuşur halleşirler. Beni bağışlayınki bir zamanlar eşyayla-alemle muhabbetimi kaleme dökme cüretinde bulundum ve sonunda o ihtişamı anlacak kelime hazinesine sahip olmadığımı düşünüp sonunu şu beşlikle bağladım.
Kırılır “ol” cüreti mecalinde kalemin Hüzne dokunur elim tarifinde âlemin Yık burcunu ârif’in seyire dal kal emin ***** Yazarsın ufuklara hale-i kul okuyor *****Nakış nakış âlemi gücün varsa oku yor
Bir ayna misali kendimi buldum dizeler arasında. Özür dilemek ise ayrı bir erdemmm
insan yüreğinde yüreğini sıcak tutmalı dertlere salmamalı incitmemeli o güzel evini yıpratmamalı gönül sevgilerle dolmalı ömürleri beraber geçirmeli o geniş sıcak kalbinizde sevdiğinizle aman dikkat neşterde iyileşti deyip bidaha üzmeyin haa......................................çok güzeldi şiir...............en güzel evdir insan yüreği.....................saygımla tebrikler
haysah tarafından 4/6/2010 5:05:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
ölüm ucundan geçiyor dizelerin yaralı yürekler duvarlarına vuruyor şiirin kıymeti bilinmeyen yıllar değil ağlanan kıymetimizin bilinmediği yıllara ağlarız aslında o sevgiliki vaadidir mutlak vuslat....
Şairlik demek ki aslında ARAYIŞ demek. Erdem'i arayış Ne güzel bir konu bulmuşsun Sayın KIRAT. Eşyalarla konuşan, onlardan özür dileyen bir yürek kim bilir insanları nasıl sever. Yüreğine sağlık.