Okuduğunuz şiir 4.4.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
KAVİSİMSİ YÜREKTE MAVİMSİ AŞK
Güzelliğin gölgesini peşine takmış Aşk atının yelesini sevgi meltemiyle köpürtmüş Doru renkli duygu kısrağını mahmuzlayıp, Beyaz ışıklı şems heyecanına ulaşmayı bilmiş Nadide ve asil canda pişirilmiş Kavisimsi yürekte mavimsi aşk. Yeşil ve morla sırnaşıklaşıp, Mavi çiçek fısıltısında dişlenmiş. Mali hülyanın unutamadığı anları hatırlayıp, Ruhuna huzurun dudağı deymiş:
“Güneşi hiç görmemiştim penceremde! Şimdi doğuşunu seyrediyorum doyasıya; İçimde, yüreğimde, kalbimde ve beynimde… Geceler doğarken mavi atlasta kendi renginde, Ben gündüzce ferahlıyorum şems denginde.”
Menekşelerin ruhunu tütsüleyen günler, Cemreler sonrasında baharı beklerken, Nisan yağmurlarının hayat kostümünde, Şifa damıtarak çimer yüreği… Aşk tılsımlarının sevgi çemberinde, Nabzını tutarken şafağın elleri, Gönlüne dökülür bahar cemreleri:
“Berrak ve pak gök kubbe gönüllere hafiften; Cansuyu teğeller, saadeti inceden. Dünya’da bir insan da olsa kederi ta derinden Bütün insanlık etkilenir mutsuzluk denizinden. Ve bir kişinin mutluluğu tasasız hem içten Güldürür herkesi taptaze ürperişlerden. Dünyalar değişir; gönülle sarışırsa beden. Berrak ve pak gök kubbeden gönlüme hafiften; Cansuyu teğellenir, saadeti inceden.”
Saçlarında dolaşan yumuşak bahar esintisi Işıyan tebessümle gönle yapar aşk gezintisi. Hayaller pırıltıyla uçar geleceğe. Açılmak için yarını beklerken gül goncaları, Ölümsüz sevda ağına takılır göz süzmeleri…
“Gecenin menevişli gözlerinde duman duman sevgi tüter, Görkemli doruklar mükemmel yüreğe şavk istifler.” Diyerek ve bu dizeleri cana iğneleyerek; Geceyi de, heceyi de, yarını da güzellikte yarıştıran Her şeyi cana siparişlerim. En ince ahengi cam narinliğinde eriterek Hiç yaşlanmayan aşk ipliğine dizerim.
Aşka giden her adım kutsal ve ak, Aşka ulaşan her nefes, Ve aşka karışan her dudak; Sonsuzluğun alnından öpmüş, Efsanelerin rüzgarıyla yarışmıştır dal yaprak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVİSİMSİ YÜREKTE MAVİMSİ AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVİSİMSİ YÜREKTE MAVİMSİ AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
isminizin anlamını nakış nakış işliyorsunuz her satırınıza ve ed.pçe döküyorsunuz düzelerinizi. Öylesine ki alınması gereken dersleri verirken bir bir, düşündürüyorsunuz her birimizi neden ne için diye aşkın her halini her şekilde.
Aşka giden her adım kutsal ve ak, Aşka ulaşan her nefes, Ve aşka karışan her dudak; Sonsuzluğun alnından öpmüş, Efsanelerin rüzgarıyla yarışmıştır dal yaprak…
GÜNE DÜŞEN ŞİİRİ VE ŞAİRİNİ KUTLARIM..... ŞİİR HAKETTİĞİ YERDE.... SAYGILAR......
Aşka giden her adım kutsal ve ak, Aşka ulaşan her nefes, Ve aşka karışan her dudak; Sonsuzluğun alnından öpmüş, Efsanelerin rüzgarıyla yarışmıştır dal yaprak…
Aşka giden her adım kutsal ve ak, Aşka ulaşan her nefes, Ve aşka karışan her dudak; Sonsuzluğun alnından öpmüş, Efsanelerin rüzgarıyla yarışmıştır dal yaprak…
Günün şiirini ve şairini yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Aşka giden her adım kutsal ve ak, Aşka ulaşan her nefes, Ve aşka karışan her dudak; Sonsuzluğun alnından öpmüş, Efsanelerin rüzgarıyla yarışmıştır dal yaprak…