Bahar rüzgârlarına takılan saçlarımın yüzünü okşadığı bir akşamdı seninle kavuşmamız... Suskun bakışlarının ardında gizlediğin o çözemediğim anlamlar.... O masum, o çocuk bakışların.. Ve sana hasret ellerim.. Kaçsan da yine seni bulur yüreğim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ BULUR YÜREĞİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ BULUR YÜREĞİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşıkla maşukun bin yıllardır süregelen duygu ve düşünce seli... Acaba diyorum insan aşık olduğunda sadece iyi şeyleri görmek istediği için mi eksiklikleri ve yanlışlıkları görmüyor, yoksa gerçekten gözü kör olduğu için mi?
Ne kadar garip; bu gün masum ve çocuk bakışlı sevgili yarın kinle, nefretle bakan bir düşman olabiliyor!.. Ama herkes diğerini suçlamaya meyilli olduğundan suçlunun kim olduğu belli olmuyor.
Güzel şiirdi. Kaleminize ve gönlünüze sağlık.
Saygılar,
petricli tarafından 10/8/2010 1:59:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
güzel şiir.. başka bir kaç şiirini de okudum ama bu hepsinden güzeldi...
küçük bir dost tavsiyesi;
ilk dize de iki kez geçen bahar sözcüğünden birisi fazlalık gibi geliyor bana...
bir de,
son dizede ki "kaçsanda" yazılış bakımından yanlış olmuş, çünkü bağlaç olan (dahi, bile anlamında) -de, -da eki ayrı yazılır.. kaçsan da şeklinde düzeltilmesi şiirin güzelliğine gölge düşmesini engeller kanısındayım..
Bahar rüzgârlarına takılan saçlarımın yüzünü okşadığı bir bahar akşamıydı seninle kavuşmamız... Suskun bakışlarının ardında gizlediğin o çözemediğim anlamlar.... O masum, o çocuk bakışların.. Ve sana hasret ellerim.. Kaçsanda yine seni bulur yüreğim..
8 Kasım 2009 , Pazar Bulmanız dileğimle tebrik ediyorum.
Ne kadar garip; bu gün masum ve çocuk bakışlı sevgili yarın kinle, nefretle bakan bir düşman olabiliyor!.. Ama herkes diğerini suçlamaya meyilli olduğundan suçlunun kim olduğu belli olmuyor.
Güzel şiirdi. Kaleminize ve gönlünüze sağlık.
Saygılar,
petricli tarafından 10/8/2010 1:59:43 PM zamanında düzenlenmiştir.