I Sevgiye dair, içinde yer eden anlamı, görmek istedim. Yetmedi görmek, çözmek diledim. Hayır dedin, anlatmadın kendini ısrarla Hayır! manasız bir hayırdı kendimce Var olanı esirgiyorsan acıydı; Yoksa var saydığım, bu daha da yakıcıydı
II Ayaza bırakılan sırça fanusun Ayaz vurgunu ile parçalanıp, Tuz buz olup dağılması gibi; Kırıldı sana tahammülümün eşiği. Sen ise görmedin, Seyrettin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKUN UYANAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKUN UYANAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
can arkadaşım ne kadar güzel yazmışsın öyle duygulandım ki sadece bu söz bile yerterli DOKUN UYANAYIM nasıl bir duygudur dokunmak ve uyanabilmek sevdiğinin dokunması mütiş bir başlık ve harika dizeler yaşatmışsın satırları can katmışsın can arkadaşım tebrik ederim bu arada kalimera yada tşk ler gayet güzel yorumlamış selamlar saygılar cnm geceye düşen en güzel şir di ben gece okuduğum için üzgünüm başka vaktim olmuyor ki hoşçakalınız
Şiir bölüm bölüm neresine dokunak dokunmaya -takanağımız kalmadı emek değerdi tebrikler esmize esmize ne ben Ali okuluna gittim duymadım tebrikler kaleme
Söyle şimdi, Hangi rüya ile avunayım? Hangi rüyayı görüp de unutmayayım?
Demedin madem; dokun, Dokun da, UYANAYIM!!!
Söylenmemiş sözler,beklenen kelimeler ve ertelenmiş düşler.Zaman içinde birikirler.Suskunluk,ah o suskunluk.Neyi çözer ki.Tüm bağların kopmasına nedendir belki de.Gerek duygular açısından,gerekse çözüm açısından asla gerçekleri,yaşanması gerekenleri ve o gizlenilen sözcükleri yarına bırakmamak gerek.Yarın çok geç oluyor oysa ki.Her şey daha güzel olabilir,çaba gerekir,emek gerekir.Tebrik ederim değerli arkadaşım.Derin manalar içeren harika bir eser okudum başarılı kaleminizden.Sevgi ve selamlarımla...
canım sana sevgimi şükran hislerimi nasıl anlatsam bulunmaz bir dostsun iyi ki varsın..o güzel sesini dinledim şiir bir başka anlam kazanmış...gönül gözlüm çok öpüyorum Allaha emanetsin
Uzun zamandan beri şiirlerinizi takip etmekteyim..Konu bulmakta asla zorlanmadığınız bir kaleme sahipsiniz, ilhamınız bol olsun..
Yalnız şunu belirtmeden geçemeyeceğim, şiirlerinizin bölümlerini numaralandırmanız her haliyle mükemmelliği yakalayan bir eserin akıcılığını vede bölümler arasındaki bağ- lantıların soğumasına neden olmakta..Şiirde nefes almak çok çok gerekli olandır, ama şiirin mısra aralarında olmalı bence, her bölüm başlı başına duraksanarak okunduğunda bölümlerin derinliklerine inmekte zorlanıyorum ben şahsen..
Niyetim sizi incitmek veya bu harika eserinize laf söylemek değil, bu sadece benim düşüncem çünkü diğer şiirlerinizdede bu format var, epey zamandır dikkati çekiyor..Genede takdir sizin..
Şiir şiirsellik adına güzel vede anlamlıydı her haliyle okurken okuyucuya haz veren bir eserdi, sizi vede eserinizi tüm samimiyetimle kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
çok değerli üstat olumlu yöndeki eleştirileriniz şiir adına emekleyen bana yol gösterici olacaktır..özellikle onlar ve beğenileriniz için sonsuz teşekkürler saygılarımla...Allaha emanet olunuz
sevgiye dair tüm saf iyi niyetle ve cesaretle tüm fedakarlıkları üzerine giyinip hazır olmak aşka
ve karşısınında ki insanınmutlu olmak yerine anlamsızca yorgunluğa itmesi karşısındakini bir dönem dirensede düşmesine sebebp olur hemde kırgın bir kalple
Sendeki anlamdan yansıyan; Cennetlik sözcüklerim bir bir kayboldu. Açmadın aklımın kilidini, Özlemlerimi nifaka, korkularımı şirke çevirdin.
İman da sevda da, bir top yakıcı ateşti. Ateş, hangi aşkta görünmüşse beslenmek dilerdi..
Beslemedin! Esirgedin! Sustun, durdun Tüm ezberlerim bozuldu. Sonunda bize dair tüm bildiklerimi unuttum.
perihan hanım şiirinizin bu bölümü bana göre en can alıcı yeri.ne de güzel ifade etmişsiniz.saygılarımı sunuyorum.keyifli bir yolculuk yaparak ayrılıyorum sayfanızdan.emeğiniz varolsun.sevgimle şiir dostu.