(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zalim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zalim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin hakkında bir şeyler yazmayacağım, çünkü şiir hecenin gerektirdiği her şeye tamı tamına haiz, duygu, tema, uslup uyak ve duraklar yerli yerinde..
Benim yıllardır merak ettiğim bazı şairler dışında, genelliğin yazdığı şiirlerde mahlası son kıtada yazmalarıdır, oysa mahlas bir önceki kıtada da fevkalede olabilir ve bunun çok çok başarılı örnekleride edebiyatımızda vardır..
Şiirinizin son iki kıtasını yer değiştirip okuduğunuzda anlamın sürekliliğinin vede şiirin akıcılığının ne denli değiştiğini göreceksiniz, ayrıca kıtalar arasındaki bütünlüğüde sıraya koymuş olacaksınız..Önce gazele dönmüş olur sonrada tahtadan ata binmiş olursunuz ki; son bitim ölümdür ondan öte söylenecek söz olmaz..
Bu benim şahsi görüşümdü, umarım yanlış anlaşılmam, şiirinizi vede kaleminizi en samimi duygularımla kutluyor başarılarınızın devamını diliyorum TEBRİKLERİMLE..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol...yunus karaçöp...yudumyunus
Gönlünüzün sitem dolu duygularının harika bir biçimde dizelere aktarımı güzeld. Hecenin en güzel örneklerini veriyorsunuz. Gönülden kutluyorum.Duyarlı yüreğinize sekamlar.