(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Koç Görünümlü Kurt! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Koç Görünümlü Kurt! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benim genel uyarımdır evlerde internet sakıncalı diye bir veli bilmiyorsa internet kullanamyı almasın evine kardeşim ama görüyorum ki benim uyarılarıma kulak asan da yok yüreğine sağlık üstad çok güzel kaleme almışsın meseleyi
Kuzu kurt oldu artık, kurtlandı eski kitap, Netteki kuzulara, küpe olsun bu hitap !
Allah nefis ve şeytan düşmanından bizleri korusun.Bunlardan birine yenik düştünüz mü bittiniz demektir. Rabbim bizleri herzaman bu iki şeyle tecrübe eder.Önümüze koyar ve savaşa davet eder.İşte bu savaşı kim kazanırsa, Allahın sevgili kuludur. Nette bunlardan çok var.Savaşta galip gelene ne mutlu. Zararları olduğu gibi iyi tarafları da var.Bakın ne güzel seviyeli dostlar edindik. Duygularımızı paylaşıp kendimizi geliştirdik.Güzel uğraşlarla bunalım ve streslerden uzaklaştık. Gerçekler bir tarafa.Devamlı netin başında kalmak sağlığımızı bozmaya başladı.Hareketsizlikten kilo alıyor ensemizde kireçlenmeye sebep oluyoruz. Terazinin iki tarafını da doldurursak hangisinin ağır basacağı kişilere göre değişir. Çok yerinde bir konuyu fabl şeklinde işleyip önümüze koymuşsunuz.
Beyitler usta bir şairin kaleminden döküldüğünün isbatı. Sizi candan kutluyor,duyarlı gönlünüze selamlarımı gönderiyorum sevgili meslekdaşım. İlhamınız ve kaleminiz daim olsun efndim.
gül peri tarafından 12/28/2010 1:32:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Liberalizm riyakarlığın örgütlenmiş biçimidir. Modern yaşam tarzı, insanları bile birer tüketim aracı olarak gören şaşı bir bakış açısına sahiptir. İnternet ortamı bunun en "net" göstergesidir. Tüketime endekslenmiş, maneviyattan uzaklaşmış fertler, daha lüks bir yaşam, itibarlı (!) bir meslek ve kısa yoldan herşeye sahip olma arzusuna kapılmış bir beyinle tuzağa yakalanması oldukça kolaylaşmış bir av halini alabiliyor. Gazete ve televizyon haberleri, bu şekilde evden kaçmış, şöhret olayım derken aç kurtların pençesine takılmış hayat hikayelerini mütemadiyen veriyorlar. Anne ve babalara düşen görev, evlatlarına sahip çıkmak, onlara kol kanat germek ve onları böylesi tuzaklardan korumaktır. Tarihin hiçbir döneminde evlatlarımız bu kadar yalnız kalmamıştı. Bizler gündelik meşgalelerle uğraşırken, evlatlarımız kendi dünyalarında kurdukları ıssız adada, herşeyi yeniden keşfetmenin gayreti içindeler. Orada ateşi bulacaklar, bakırı vesair madenleri eritip yeniden medeniyete adım atacaklar.
Okuyanlar latife yaptığımı sanmasınlar. İnternet icat edildikten sonra ailede eğitim bitti arkadaşlar. İnternet oyunlarında insan avlayan nesil, reel alemde "sövene dilsiz, vurana elsiz, kırana gönülsüz" olacak mı sanıyorsunuz? Yazık oluyor onlara. Ben hep "ertelenmiş bir adam" olarak bundan 100 sene önce yaşamyı tercih ederdim.
net ortamı, sanal ortam...sanıldığı kadar sanal değil bence...gerçeğin aynası...reelde kurt sanalda da kurt, reelde kuzu sanalda da kuzu...insan her yerde insan...
Net ortamı da bir masal ... melekler ve şeytanlar birlikte yaşıyor.. Cinler de çok perilerde... Güven noktasında dikkatli olmak gerekir sadece nette değil her yerde..
Şiir usta kaleme çok yakışıyor.. Hele ki bu tarz...
İnsanların sahte isimlerle, rümuzlarla klavye arkasına saklanarak kişiliksizliklerini sergiledikleri bu ortamda:(nette) gerçekten kurtla kuzuyu ayırmak zor...Allah cümlemizi bunlardan korusun diyelim. Çok keyifli bir şiir okudum sayfanızda, tebrik ediyorum selamlar
sıkça yaşanan sanal alem öyküleri ne kurtlar ne kuzular gördük ki aslında hepsi birer solucandan farksızdılar seviyorum bu gerçekçi şiirleri kart kurtlarla anaç kuzulara da allah akıl versin diyorum:) eyvallah
Kuzu kurt oldu artık, kurtlandı eski kitap, Netteki kuzulara, küpe olsun bu hitap ! olsun olsun da senin de dediğin gibi ayırmak çok kolay değil yine de dersimi iyi çalışacağım gözlerimi açacağım akıllı adamın işi başkadır tıpkı bu şiirde olduğu gibi gözlerinden öperim