ABDULSAMET Gözümden düşen her kurşun Bir ananın ağıdı gibi pusuya yattı Canım damlarken ellerime Bir şiir gibi hüzzam bana patladı Kar yağdı dediler Oysa melekler ağladı...
PERİHAN Yağmurlar düşecek sensiz dilenen her düşe Islandıklarımız kalacak hüznün ertesi günlerine Tüm harfleri kovuyorum lügatimden Geriye bir adın kalıyor geriye
Söylenmemiş sözlerimi anlatabilir mi gözlerim İçimde ukde kalan vedayı taşıyabilir misin boynuna takıp Yokluğuna bulanmış şimdi ellerim Anlatamadım,diyemedim …
ABDULSAMET Bir su serp yüreğime İçimdeki volkanlar harlansın Giryanlara hapsolan suslar biriksin. Bir çığlıkla yeşersin âlem Bela dediğimiz zaman canlansın Elestimize bir tutam ümit Bir hüzzamlık aşk bıraksın
PERİHAN Kursağımda yetim kalmasın diye Aç kuşları besliyorum göğün zelzelesinden Bilinsin ki adı aşk olan sözler boşaldığında Sağanağın rengi umutlu bir vakaya dönüyor Ve ben ; Tüm hıçkırık seslerini atıyorum boğazımdan Bütün harfleri kovuyorum hafızamdan Anamdan bellediğim lehçemde bir sen kalıyorsun aklımda Dilimde kalan harfler hatırına arkanı dönme bana! Yüzüne baktığım her gün aydınlanır içim Ve ne zaman seni düşleme nöbetine çıksam, Aklıma; yüzüme o mahsun bakışların gelir
ABDULSAMET Ey aşkın uzağına yerleşen lalu efganım Bir peygamber duasıyla yetiş imdadıma Çarmıha gerilen yetimliğimi sen anla Anla ki Nuh’un hatrına dinsin tufanlar Gözlerinde boğulduğum her gün dönümü Sana beş kala istasyonlarında Peronların sessizliğidir Beni sus Beni gül Beni ağla
Sonra bir rüzgâr insin saçlarımıza Savrulsun matemlerin en içli nöbetleri Gecelere hapsolan benliğimi Aydınlığın neşvelere ulaştırsın
Perihan Bir yağmur yağsın İbrahim’in ateşine Yansın ki dönsün Yürekler gülistana Ardımız sıra yetişsin Safını bilen karıncanın ayak sesleri
Ağlamasın gözlerin yas tutmasın yüreğin Sessiz gidişimiz Hüdaya doğru Büyüttüğümüz sevgimizde mateme yer vermeyelim Baharı bekle, baharı bekle iki gözüm; Kimsesizliğin, yokluğun yitik yanlarını atarak üzerimizden Bizde çekeceğiz ışığın Rabbine bin şükür en derinden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR HÜZZAMLIK AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR HÜZZAMLIK AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sairlik genlerde var sizde ne güzel tamamlamissiniz birbirinizi mukemmel bir duet olmus seslendirmede olsadi ne güzel olurdu ,,,,,,,,,,,,,,,,,,sana ve sa´met kardesime kucak dolusu sevgiler yolluyorum bitanemmmmmmmmm teleslardasin umarim hersey gönlünce olur canimsin seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm öpüyorum sicacik yüreginden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ağlamasın gözlerin yas tutmasın yüreğin Sessiz gidişimiz Hüdaya doğru Büyüttüğümüz sevgimizde mateme yer vermeyelim Baharı bekle, baharı bekle iki gözüm; Kimsesizliğin, yokluğun yitik yanlarını atarak üzerimizden Bizde çekeceğiz ışığın Rabbine bin şükür en derinden...
Karşılıklı iki yüreğin derin sohbeti etkileyiciydi. Birlikte güzel bir esere imza atmışsınız, hüzzam şarkılarla gelip geçtiniz gönül otağımdan. Kimsesizliğin yokluğun yitik yanlarını üzerimizden atarak ışığı görmeyi diliyorum.. Çok nefisti Esmize...Sevgilerimi döktüm güzel sayfana.
Ağlamasın gözlerin yas tutmasın yüreğin Sessiz gidişimiz Hüdaya doğru Büyüttüğümüz sevgimizde mateme yer vermeyelim Baharı bekle, baharı bekle iki gözüm; Kimsesizliğin, yokluğun yitik yanlarını atarak üzerimizden Bizde çekeceğiz ışığın Rabbine bin şükür en derinden...
Mükemmel bir eserdi değerli arkadaşım tek kelimeyle.Dilerim şarkılar hüzzama çalmaz,dilerim ışıklar her daim var olur yüreğinizde.Tebrik ederim.Favorilerime aldım,sıkça okuyacağım.Çok özeldi.Sevgi ve selamlar benden.
ben bu kadar uyumlu bu kadar anlamlı ve bu kadar içten yazılan hemde iki yüreğin tek yürek olduğu şiir daha önce okumadım tebrikler kalemleriniz tükenmesin inş selam ve saygılar
Gökkuşağının lime lime motiflerinden, Yeryüzüne yağıyorum her yağmurun ardından. Güneşin arsız bakışlarını da alıp yanıma, Yoklukların intiharlarında eşeliyorum suçlu bakışları... Esaretime yıldırımlar düşürüyor gençliğim daha sonra, Dalgalanan bir deniz misali içine katediyorum hayat denen okyanusun. Taş duvarlarımdan yağmur sularıyla boşalıyor sadakat, Dengesizliğimin girdabında kaybolup gidiyor... Ne ucuz peydahlanmış bir elbiseymiş ömrüm, Daha kendim olamadan parçalandı nisan yağmurlarında. Oysa daha dost meclislerinde bahsedeceklerdi, Ne sadık bir umman olduğumdan... İsmim adapla alınacaktı tanımadığım ağızlara, Eskimiş bir gözyaşı misali akıp donacaktım işgüzar dünyada. Delik tabanlı bir çaydanlık misali damlıyorum ömrümün yoksulluğuna. Hep ben!!!Derken geçmişimde idam ettim sadık yarin sevdasını... Satırlarını ben yazdım doğduğumda boştu bu sayfa, Acıyla yoğruldu çoğu kez, sabırla idam edildi. Üstüne çiğ damlası düştü sözünde duramayan yapraklarımın, Gönlüm ayaz keserken anladım, içerlediğim ruhuma sadık olamadığımı. Uzak yollar oldu düşmanım, yeşil siperlerine sindiğim şehrimde, Şimdi esir düştüm ıslak kaldırımların özlemine sığınan bir kente. Bir çağlayan misali düşüncelerim akıyor zamana doğru, Ne çok defa ölmüşüm de, hiçbirinde ecel gelip vurmamış yüreğimden. Sadık olamamışım doğduğum şehrin öksüz bıraktığım tan vakitlerine bile. Kimsesizliğin, hiç kimse tarafından atılan kurşunuyla can vermekteyim şimdi, Bari bu kez sadık olayım...Gurbetin yüreğime sapladığı hayat kokan hançere...alıntı....
Esmizem Güzel yüreklerin birleşmesinde muhteşem mısraları kutluyorum Her iki gönülede yasemin çiçekleri bıraktım sevgimle saygımla...
Ey aşkın uzağına yerleşen lalu efganım Bir peygamber duasıyla yetiş imdadıma Çarmıha gerilen yetimliğimi sen anla Anla ki Nuh’un hatrına dinsin tufanlar Gözlerinde boğulduğum her gün dönümü Sana beş kala istasyonlarında Peronların sessizliğidir Beni sus Beni gül Beni ağla
Sonra bir rüzgâr insin saçlarımıza Savrulsun matemlerin en içli nöbetleri Gecelere hapsolan benliğimi Aydınlığın neşvelere ulaştırsın
Perihan Bir yağmur yağsın İbrahim’in ateşine Yansın ki dönsün Yürekler gülistana Ardımız sıra yetişsin Safını bilen karıncanın ayak sesleri
Ağlamasın gözlerin yas tutmasın yüreğin Sessiz gidişimiz Hüdaya doğru Büyüttüğümüz sevgimizde mateme yer vermeyelim Baharı bekle, baharı bekle iki gözüm; Kimsesizliğin, yokluğun yitik yanlarını atarak üzerimizden Bizde çekeceğiz ışığın Rabbine bin şükür en derinden...
ne müthiş bir şiir olmuş imge akıcılık düşündürücü olması zekice kullanılan dizeler şiir hem tasavvufi hemde felsefi sözleri barındırmış.sayenizde bu akşam güzel bir eser okudum.kutluyorum sizi.saygılarımla varolun.