(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİM Mİ O ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİM Mİ O ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayin Ümit Zeki SOYUDURU abimin yüregine ve kalemine, sesi ile dizelere can veren Sevinc hanima tesekkür etmek lazim bu güzelligi bize yasatip, okutup , dinlettikleri icin.
Vaaav...dedirttiniz Ümit Bey,gönlünüze sağlık güzel bir hece şiiri okudum. Ümit tarzı;çağıl çağıl aşk akan dizelerde güzel imgeler ve konu bütünlüğü yine coşkunun doruğundaydı.
Türküler ses olmuş dizelerinizde ve nağme mnağme dökülmüş adeta sazın telinde ve ulaşmış bizlerin yüreğine kadar.
" Hiç bir şeyi sevemedim türküleri sevdiğim kadar" demişti Nazım HİKMET ve galiba bende aynı şeyi söylüyorum. Hüç bir şeyi sevemedim türküleri sevdiğim kadar.
Mükemmel bir şiir çıkmış kaleminizden,şiir inci gibi dizilmiş dizelere. Yorumuyla, içeriğiyle kusursuz bir şiir olmuş. Emeğinize,yüreğinize sağlık. Tebrikler hocam. Saygılarımla...
Yakar beni nefesin, Bilmiyorum ki nesin, Falcılar ne söylesin, Fallar kendinden geçer. .... Harikasın üstadım. Çok güzel bir şiir bu. Kutluyorum kaleminizi. Selam ve saygılarımla.
hocam harika bir şiir olmuş,sözler mükemmel,müzik mükemmel ,,ne diyebilirim ki sözlerle müzik o kadar uyum içindeki...insanın yüzünde bi tebessüm bırakıyor dinlediğin anda..
sizi de sevinç hanımıda yürekten kutluorum...çok sevimli bi şiir olmuş hocam...
Yakar beni nefesin, Bilmiyorum ki nesin, Falcılar ne söylesin, Fallar kendinden geçer.
Yaralarım çok derin, Sebep kara gözlerin, Bir başkadır sözlerin, Diller kendinden geçer.
Ümit’in sevdaları, Ağlatıyor dağları, Coştu sevgi bağları, Dallar kendinden geçer. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ÜSTADIM sizin şiirleriniz bir harika hepsi bir birinden keyifli aşk kokulu. Herdaim keyifli neşeli olmanız dileklerimle SELAMveSEVGİLER ... SEVİNÇ hanımın da sesine sağlık...
Yakar beni nefesin, Bilmiyorum ki nesin, Falcılar ne söylesin, Fallar kendinden geçer.
Yaralarım çok derin, Sebep kara gözlerin, Bir başkadır sözlerin, Diller kendinden geçer.
Ümit’in sevdaları, Ağlatıyor dağları, Coştu sevgi bağları, Dallar kendinden geçer.
Çok büyük bir keyifle okudum ve dinledim şiirinizi. Yine yürek çoşmuş, kelam çağlamış. Beni aldı götürdü başka yerlere, birazda hüzünlendim kendimce. Çok çok güzeldi. Yazan, yazdıran ve yorumlayan yürekler dert görmesin. Selam ve saygılarımla...
begüm_ank tarafından 10/24/2009 3:46:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirin ismini görünce dedim ki; Tamam Ümit bey itiraf etti gelinimiz kim... Gidip bulabileceğiz ve diyeceğiz artık yeter üzme bizim Ümit'i... Ama öyle güzel bir şiirle karşılaştım ki gelinimiz nazlı olsa da sevgiyi hak ediyor duygularınızda... Yüreğinize sağlık çok güzel dizelerdi... Sevinç Hanım her zamanki gibi çok güzel seslendirmiş... Her iki emeğe de gönül dolusu tebrikler... Bernaca Sevgilerimle...
Yakar beni nefesin, Bilmiyorum ki nesin, Falcılar ne söylesin, Fallar kendinden geçer.
Yaralarım çok derin, Sebep kara gözlerin, Bir başkadır sözlerin, Diller kendinden geçer.
Ümit’in sevdaları, Ağlatıyor dağları, Coştu sevgi bağları, Dallar kendinden geçer. ___________________ her zaman ki gibi keyifli saygılar hüzün şehrinden
Her zaman olduğu gibi yine harika yine muhteşem. Yüreğinize,gönlünüze sonsuz sağlıklar ve feyzli duygularınız hiç sönmesin ve susmasın. Sizi de , Sevinç Hanımı da en derin kalbi duygularımla kutlarım .
Dostça sevgiler,saygılar ve selamlarımla HALİFE TATAR
Ümit’in sevdaları, Ağlatıyor dağları, Coştu sevgi bağları, Dallar kendinden geçer
bu sayfada bizde kendimizden geçiyoruz........... tebrikler dolu dolu yüreğinize,kaleminize.................. yorum ise her zamanki gibi harika..............var olunuz............ sevgilerle.............
Ümit’in sevdaları, Ağlatıyor dağları, Coştu sevgi bağları, Dallar kendinden geçer.
Ne kadar güzel olmuş gerçekten, çok sevdim harika... ne yazacağımı bilmiyorum çok çok güzel olmuş yüreğinize sağlık Ümit bey, yürekten kutluyorum. Farklı şeker bir çelışmaydı. Sağlıcakla güllerle kalınız huzur içinde gülistanda...
Seslendirirken de aynı duygularla ses oldum şimdi de aynı. Sanki okurken bestelenmiş gibi bir lezzet var. Yüreğinize sağlık var olun. Sayfanızdan şiir dostalarına da teşekkür ediyorum, beğenmeleri beni her zaman mutlu eder var olsunlar.
merakla bekliyorum acaba bir sonraki şiirde nasıl sözcükler bulacaksınız diye nasıl anlatacaksınız diye ama öyle ustaca seçiliyorki sözler tebrik ederim bir sonraki şiirde görüşmek üzere siz yazın ben okuyayım selam ve saygılar
Yaralarım çok derin, Sebep kara gözlerin, Bir başkadır sözlerin, Diller kendinden geçer.
Ümit’in sevdaları, Ağlatıyor dağları, Coştu sevgi bağları, Dallar kendinden geçer. ........................................Değerli Şair Kardeşimin Güzel Şiiri.. .Sevinç Hanımın güzel yorumu.. Okurkende dinlerkende Çok güzellerdi---5 Her iki Şairimizide içtenlikle kutlarım
Ümit’in sevdaları, Ağlatıyor dağları, Coştu sevgi bağları, Dallar kendinden geçer.
Ankara – 20.10.2009 Ümit Zeki SOYUDURU
siz bu işi çok güzel yapıyorsunuz..yâni şiir yazma ve seslendirme işini kasdediyorum..biz de sayenizde doyumsuz bir hazza kapılıyoruz her defasında, teşekkürler, tebrikler,saygımla...
Güzellerin güzeli, Sandım ki seher yeli, Esiyor deli deli, Yeller kendinden geçer.
Umit Bey, siiriniz her zamanki gibi cok guzel anlam yuklu misralarla bezenmis ,ictenlikle kutluyorum. su anda teknik bir sorun var herhalde yorumu dinleyemedim tekrar donerim . Sevinc Hanimdan olurda dinlenmezmi?Saygilar ,selamlar Evet yorum cok harika olmus muzik deseniz ha keza . Her iki yuregide kutluyorum sagolun ,varolun.
NILGUN tarafından 10/24/2009 12:29:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
saza dokulmeli, beyaz sayfalarda sakli kalmamami, Yot´zgat turkulerinina rasinda yerini almali