(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LÜLE LÜLE SAÇLARIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LÜLE LÜLE SAÇLARIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Soyuduru,Bütün Şiirlerinizi beğeniyle okuyorum. Sizi bu güzel eserlerinizden dolayı kutluyor,bizleri bu duygu selinde düşündüren mısralarınızdan dolayıda Sevgi ve Saygılar Sunuyorum.
Biliyorum vuslatına ermek zor, Can tatlıdır Azrail’e vermek zor, Senin ile bu halvete girmek zor, Sevdan için diyar diyar gezilir.
- Ümit hocam her dilin anlayabileceği sadelikte yazar ve takip etmek kolay olduğu gibi şiirin derinlikleride daha kolay incelenir her iki yüreğide candan kutluyorum saygılarımla
Biliyorum vuslatına ermek zor, Can tatlıdır Azrail’e vermek zor, Senin ile bu halvete girmek zor, Sevdan için diyar diyar gezilir gene harika gene süper ve muhteşem olmuş hocam yüreginize saglık saygılar.
Lüle lüle yar saçının telleri, Gül yüzünde dalga dalga süzülür, Çiçek açmış gül sinenin gülleri, Nazar değmiş büzüm büzüm büzülür.
Sevdalanıp otağına düşünce, Veriyorum al canımı peşince, Yine çattın kaşlarını haşince, Bakışların yüreğime yazılır.
Denizlerin dalgasına ses misin? Yüreğimi sızılatan his misin? Kara gözlüm yine bana küs müsün? Sitemlerin yüreğime kazılır.
Biliyorum vuslatına ermek zor, Can tatlıdır Azrail’e vermek zor, Senin ile bu halvete girmek zor, Sevdan için diyar diyar gezilir.
Ümitlerim mahpus kaldı fallarda, Ne işin var bilmediğin kollarda, Ümit Zeki sevdan ile yollarda, Hasretinle ezim ezim ezilir. *************************** YÜREĞİNE SAĞLIK.Çok sürersin üstadım bu kadar güzel aşk şiiri anca size yakışır tebrikler! Ümit bey. Tek kelime süper.Sözüde seside her 2 canıda kutlarım.Sevgiler selamlar saygılar...
Ümitlerim mahpus kaldı fallarda, Ne işin var bilmediğin kollarda,
Güzelim şiriniz için,paylaşımınız için teşekkürler...Dizlerden çıkıp gitmez hiç umutsuzluk... Değerli yüreğinize sağlık...Sevinç İNAL hanımefendinin de yorumu çok güzeldi..
Biliyorum vuslatına ermek zor, Can tatlıdır Azrail’e vermek zor, Senin ile bu halvete girmek zor, Sevdan için diyar diyar gezilir.
Ümitlerim mahpus kaldı fallarda, Ne işin var bilmediğin kollarda, Ümit Zeki sevdan ile yollarda, Hasretinle ezim ezim ezilir. *********************************Şiir ,yorum Çok güzel olmuşlar--5 Beğeni ile dinledim,okudum...Her ik değerli şairimizide Kutlarım
Sayın Ümit Zeki SOYUDURU : Öncelikle kaleminiz ile ilgili anti söylenecek tek söz dahi olamaz kanaatindeyim. Velakin ben sıkı bir takipçiniz olarak dikkatimi oldukça celb eden bir konuyu bildirmek istiyorum. Nazarımca kaleminiz değişiyor. Sualimi hoşgörün. Yüreğinize meyil veren bir rüzgar hissediyorum. Elbette hoş bir tebessümle selamlıyorum sizi.
"lüle lüle saçların" deyince ilk olarak o güzel sanat müziğini hatırladım birden " yar saçların lüle,lüle, yar benziyor beyaz güle, o gül benim hayatımdır, ölürüm de vermem ele" işte tıpkı bu şarkıdaki hazzı duydum bu güzel sesli şiirde..teşekkürler her iki değerli ustaya, sevgi ve saygımla,selamlar...
Biliyorum vuslatına ermek zor, Can tatlıdır Azrail’e vermek zor, Senin ile bu halvete girmek zor, Sevdan için diyar diyar gezilir.
Ümitlerim mahpus kaldı fallarda, Ne işin var bilmediğin kollarda, Ümit Zeki sevdan ile yollarda, Hasretinle ezim ezim ezilir.
heceye hakim harika sevda dizeleri her daim olduğu gibi beğenerek okuyorum değerli dost kalem.yüreiğne kalemine sağlık.daiami başarı dileklerimle selam saygılar..
Sevdalanıp otağına düşünce, Veriyorum al canımı peşince, Yine çattın kaşlarını haşince, Bakışların yüreğime yazılır.
Denizlerin dalgasına ses misin? Yüreğimi sızılatan his misin? Kara gözlüm yine bana küs müsün? Sitemlerin yüreğime kazılır. COK GUZEL, İÇTEN DİZELERİNİZİ ZEVKLE OKUDUM. KUTLARIM SELAM VE SAYGILAR
Muhterem üstadım, eserinizin notaya alınıp müzik dünyasına kazandırılması gerektiği inancı ile tebriklerimi arz ediyorum. Saygı ve selamlarımla. Hasan DEMİRCİ
Ümitlerim mahpus kaldı fallarda, Ne işin var bilmediğin kollarda, Ümit Zeki sevdan ile yollarda, Hasretinle ezim ezim ezilir. Yüreğin var olsun dst şair.Kutladım selamla
Ümitlerim mahpus kaldı fallarda, Ne işin var bilmediğin kollarda, Ümit Zeki sevdan ile yollarda, Hasretinle ezim ezim ezilir.
DUYGU YÜKLÜ VE ETKİLEYEN MÜKEMMEL DİZELERDİ.YAZAN YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK DEĞERLİ ABİM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Denizlerin dalgasına ses misin? Yüreğimi sızılatan his misin? Kara gözlüm yine bana küs müsün? Sitemlerin yüreğime kazılır.
ÜMİT HER ZAMANKİ GİBİ KALBİ OYNATAN AŞK ŞİİRİ İDİ BİRDE SEVİNÇ İNALDAN DİNLENİNCE NE GÜZEL BİR İKİLİ OLMUŞ SANAT KENDİNİ BULMUŞ DİYE DÜŞÜNÜYORUM. SEVGİLERİM İKİNİZE DE.
Sevdalanıp otağına düşünce, Veriyorum al canımı peşince, Yine çattın kaşlarını haşince, Bakışların yüreğime yazılır.----------------------Hep yürekten şiirler ve her zaman daha da güzelleşerek ekleniyor. Var olun yüreğinize bin bereket, tebriklerim gönülden.
Sevdalanıp otağına düşünce, Veriyorum al canımı peşince, Yine çattın kaşlarını haşince, Bakışların yüreğime yazılır.
Akıcı duygulu muhteşem bir şiir olmuş.şairin şiirindeki başarısından dolayı tebrik ediyor ve başarısının devamını diliyorum.
Gönülden gelen duyguların mısralara duygulu ve etkili bir şekilde aktarılması ile beğenerek ve saygı duyarak okuduğum Çok Güzel Bir şiir olmuş.
Şiirdeki ustalığınızı Erzurum 'dan selamlıyorum..
Şiir ve hayat yolunuzun açık ve engelsiz olmasını diliyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim ve yorumlayan nefesin her demde can olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Ümitlerim mahpus kaldı fallarda, Ne işin var bilmediğin kollarda, Ümit Zeki sevdan ile yollarda, Hasretinle ezim ezim ezilir.
ahhh bu hasrettt
gelmeyen vuslattt
yüreği dile getirir böyle yazdırır........... çok güzeldi şiir ve yorum...........harikasınız............ var olun,sağ olun siz.............tebrikler,sevgiler..................
evet iki kere okudum o kadar hoşuma gittiki anlatamam kendimi ağlamamak için zor tuttum etkiledi benden bir şeyler var.ayakta alkışlarla kutlarım üstadım.
sevdali yüregin haykirisi yine dökülmüs dizelere,,,,mukemmel bir calisma ,,,dinlemek icin tekrar gelicem Sevinc hanimin bugulu sesini,,,,,kutluyorum saygilar,,,
selendirme de sorun var galiba dinleyemedim ... ama şiiriniz herzaman olduğu gibi yine mükemmel.. tekrar dinlemek için ziyaret ederim sayfanızı...saygılar