(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahara Asıldı Hüznüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahara Asıldı Hüznüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizde kullandığınız kelimelerin çeşitliliği, anlamlara olan vukufiyetiniz ,kelimelerin şiirle bütünleşmesi ve okunduğunda bu his ancak bu kadar iyi anlatılabilir intibaı. Şiirleriniz bu sayfalarda kalmamalı. Kitaplaşmalı ve herkes tarafından bilinmeli. Nice şiirlere.
"havada asılı onca söz" Durur şimdi dudaklarımda Ve Gözyaşları ki bıçak gibi keskindir artık. uçurumlara açılır gözler. gözler yangınlara. herşeyi unutur da dil sevgilinin adını unutmaz. ve dudaklar... Sevgilinin adının kazındığı dudaklar.. biliriz ki bir öpüşle yaşama kök saldıracak sıcaklığı taşır neminde. bu yüzden son kez öpmekle durdurmak eşitlenir beklentilerimizde. belki de ömür boyu taşınacak buruk iz isteğidir dudaklarımızda...
Şiir çok güzeldi sevgili şairim Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Sevgimle....
ayaza kesti yüzümün sen mimiği uzandım güneşin sıcak tenine gözlerimi kapatıp maskenin derinine
deli dumrul bir aşkın kıvılcımı yüreğe düşen ki.. sevmem hüznün mor halini *** hep ummaktı ummduk hayal kurduk sevdik ve inandık sonra dönüp baktık ki bir maskenin içinde başka yüzlere başka yüreklere konuk olmuşuz...
böyle başladı kendimize yabancılığımız demet demet mor hüzünler salkımı.. sevgiler saytgılar
her fecirde ölüme dikili göz değil ki... kefene bürülü bu yürek nefesim ciğerlerimde infilak
aşkın izdüşümü anlam yaratıyor dizelerde şiirin her karesi yürek ve her karesi emek sayfada şiirinden tad aldığım dostumsun değer görür umarım bu şiir,sevgiler yüreğine her zaman....