(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırmızı Cinnetin Piç Düşleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırmızı Cinnetin Piç Düşleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek dolusu birikmiş hiddet, şiddet ve taşınması külfen olana, olduranlara şairce en üst perdeden bir seslenişti.
Etkili imge ve sert sessizlerinin baskınlığıyla çarpıcı bir eserdi.
Asıl mahşer kötülüğü besleyenlerin yüreklerinde yanar tek fark onlar anlamazlar.Anladıklarında ise anladıklarına değecek ve takas edecek birşeyleri kalmayacak olmalarıdır.Geçer gönlü güzelin yangını, geçer bir yağmur yağdırır hak söner tüm acılar birer birer.Bir de güne güneşe açtımı , ardında gökkuşağına salıncak kurar sallanırsın yaşamın zirvesinde ; rengârenk sıcaklıklarda.
Geçer herşey geçer her ızdırap sevinçe hibedir unutma... karşılğında alacağın mutluluklar yakında gelecektir mutlaka yeter ki mahşeri sen gönül diliyle çağırma....
Kalben kutlarım değerli arkadaşım gönül emeğini .
Her zaman ki gibi çarpıcı birgüzellikti.Selam, sevgi ve en derin saygılarımla.
ah anne! adı piç olan yalnızlığın kollarında ölümü özlüyorum israfile inat kıyamet akıyor gözlerimden mahşere bir kaldı .........................................Kutladım yazan yüreği
Çocukluğumuzun otobanından yalnız başına el sallayan yabancılar geçerken içimizden Ruh çırpınışları düşmüş yollarda sevdasını bağırıyor şiir sanki. Ve Hiç kimseye aldırmaksızın söylediğimiz bir türkünün ezgisi kadar içimize işliyor dizeler..
Beynimizin labirentlerini allak bullak eden bir şiir şiirn anlatımındaki duygu seli içindeki sorgulamalar okuru bağıyor ve okudukça daha çok çogalıyor şiir içimizde..
Tebrik ederim şairim Müthişti şiir Emeğine Yüreğine Sevana sağlık Sevgimle