kelimelerin ahengini poyraza kaptırmışken bakma! yüzüme cinsine cibiliyetine sövdüğüm adam sözlerin sükutunda ki gizem çarpmıyor mu karanlık çehrene yok elimde nupelda yok yüzümde gülücük
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprak Altında Nupelda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprak Altında Nupelda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah nazlım, ah yeni açmış tomurcuğum kimseler yok etmemli seni. Kimse bırakmamalı dehlizler altında ve karanlıklar içinde. Çünkü sen tomurcuk tomurcuık açan nazlı bir gülsün ve incineme izin vermemeli hiç bir şey senin der gibiydi dizeleriniz.
Muhteşem bir şiir ve muhteşem bir anlatım. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Nupeldaların ( yeni açmış tomurcukların" hep ışığa ve hep güzele ulaşması dileği ile.
Benmi delirmişim el mi serseri Günde biri gelip çatıyor bana Böylemidir kainatın kuralı aleme gül olan batıyor bana C.DÜZ Sözlerinin en sakin anında,patlatır suratını cibiliyetsizin işte budur Yeşim Deren şiiri,bilen bilir,bilmeyene gerek yok zaten kalemine hümanist yüreğine sağlık selamlarımı sayfana,sevgilerimi yüreğime katmerledim. Aykırı Ozan.
şiir adına sessizce gelip gittiğim çok keyifli bir sayfa ki bu güne kısmetmiş tanışmak.. yüreğine selam ve sevgiler bırakarak sevgili yeşim...her zaman yazman temennisi ile.. şiir yolun açık olsun arkadaş...keyifti paylaşmak..