(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bi kere son aylarda okuduğum en güzel sevda şiiri öncelikle bunu belirtmeliyim.Şiir daha girişte onikiden vuruyor.
"/sizi seviyorum
gönül kapılarınızı açar mısınız lütfen/"
bu çok içten dupduru ve patdanak ifade ile.Açın kardesim kapıyı aşk kapıda bekletilir mi: aşk mı çaldı kapınızı, hemen buyur edin.
Çok güzel yaaa bayıldımmm.
Anlıyorum ki içerdeki pek inanamıyor.Şokta bile olabilir.Aşk lütfen hemen çekip gitme hele bi kendine gelsin içerdeki çimdik falan atıyordur o şimdi kendine:))
Ama aşkın şakası yok;
"sizi
yakamoz gülüşlerimle karşılayacağım
söz"
Baksanıza enfes bir romantizm ama çok ciddi.Söz diyor söz.Siz kapıyı açın hele bir ben sizi (bu kez)yakamoz gülüşlerimle karşılayacağım.(korkmayın diyor yani ) aşk bu sağı solu belli olmaz diye sanırım çok temkinli içerideki:))
yumdum gözlerimi
geçmişin soluğunu kestim
yeni bir dünyanın senasında
bana sunacağınız aşkı istiyorum
çok güzel yaaaaa bunun üzerine söz de yorum da olabilir mi
acele edin
sürgün verin toprağımda
duyun! aşkın ayak seslerini
dilimde
sizi seviyorum nakaratıyla
eşiğinizde bekliyorum
Hele ki bu muhteşem finale.
Yeşim Deren Zaten var olan zerafetini şiir diline en çok yakıştıran şairlerimizin en başta geleni.Hiddet hatta şiddet içeren cümleleri bile zarif tavrıyla hem acıttıracak kuvvette hemde güzelleştirecek kadar yumuşaklıkta harmanlayabilir o.
İlk kez bu kadar net bir sevda şiirini okuduğum değerli şairemiz kaleminin gücünü kullanarak ve yüreğini ortaya koyarak şahane bir şiire daha imzasını atmış.
Onu okumaktan büyük keyf alan bir okuru olarak tüm içtenliğimle kutluyorum ve güne düşesi bir şiir olduğunu düşünüyorum.
Bu enfes dizeleri bizimle paylaştığın için teşekkürler sevgili yeşim.
buyrun açtım sana avlumu iğde çiçekleri bekliyor aşk buysa aşktır bir dostun diğerini karşılaması ,ve kapat tüm yalanları ört üstünü gecenin sadece kendi düşünde bir gökyüzü dile ve aç kollarını bir daha gel avluma kardeş tadında ben oturup dinlerim büyüttüğün sevdanı / hadi koş deli kız :) çok beğendim şiirini
yumdum gözlerimi geçmişin soluğunu kestim yeni bir dünyanın senasında bana sunacağınız aşkı istiyorum
Serbest şiir kıraliçesinin bu harika şiirine ilk yorum benden gelsin. Çok mutlu oldum.Yine alıp götürdü.Duygu yüklü mükemmel bir şiirdi. Candan kutluyorum. Selam sevgiler.
vaveylam sekizinci boğumdayken
gözlerinizin karasında
güneşi yakaladım
ilginç sözler
güzel şiir